Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isaac har en fra Krutter og så tror jeg at han skal ha' en fra Urban Elk med pandabjørne på, når de kommer i butikken.
Ellers er dem fra Joha også super dejlige, og ikke så tykke i det, men dejligt varme.
Huttelihut til begge unger, de er så lækre
enligmorkbh skriver: De sidste 2 vintre har vi haft Reima men denne vinter kunne jeg måske godt tænke mig at prøve noget nyt. Derfor søger jeg lidt insiration til hvilket mærke/model i køber.
De sidste 2 vintre har vi haft Reima men denne vinter kunne jeg måske godt tænke mig at prøve noget nyt.
Derfor søger jeg lidt insiration til hvilket mærke/model i køber.
jeg har købt en blå Reima, men det er også mest fordi at jeg mener, at de er de eneste som laver ekstra beskyttelse i det område hvor ørene sidder
enligmorkbh skriver: HHeh syntes jeg så sådan én i deres tilbudsavis for næste uge
HHeh
syntes jeg så sådan én i deres tilbudsavis for næste uge
Hummel
TrineMine86 skriver: jeg har købt en blå Reima, men det er også mest fordi at jeg mener, at de er de eneste som laver ekstra beskyttelse i det område hvor ørene sidder
ja det er også gode meb lidt kedelige når flyverdragten også bare er ensfarvet
her har vi købt en Hummel med fleece indvendig og uld udvendig og så en Molo lidt tyndere her til efteråret
enligmorkbh skriver: ja det er også gode meb lidt kedelige når flyverdragten også bare er ensfarvet
ja det er rigtig, men her har vi en lille fyr der døjer med ørene og som har fået dræn i, så vi går mere op i kvaliteten end udseendet.. vi har så købt en flyverdragt i pang farver, så han ikke bliver kedelig hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128