pap bedste til mine børn - langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Han kan ikke se det, og selv når han kan lukker han øjnene for det. Kærlighed gør blind, og den blindhed har hun formået at holde ham i, lige siden de fandt sammen

Det er jeg virkelig ked af at høre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

HHAHHHaSiger din far slet ikke noget til alt det her? Hvis ikke så sys jeg godt nok han er en vatnisse... (sorry to say)

Han ER en vatnisse, se svaret ovenover til bebser

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

jegomiogsåogså

Det er jeg virkelig ked af at høre...

Det jeg også, især fordi det ødelægger en masse for både ham og jeg, og nu også mine børn, og frygter det bliver en dyr pris at betale

Anmeld

30. august 2012

CS

Anonym skriver:

Tusind tak. Bare så ked af at det vil ramme mine børn

Det kan jeg godt forstå - det vigtigeste er nok at lære dine børn at hendes/deres (papmor og svigerinde) afvisning ikke handler om dem.

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Det jeg også, især fordi det ødelægger en masse for både ham og jeg, og nu også mine børn, og frygter det bliver en dyr pris at betale

Det kan jeg virkelig godt forstå...  

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

CS skriver:

desvægdesvædesværrfes

Det kan jeg godt forstå - det vigtigeste er nok at lære dine børn at hendes/deres (papmor og svigerinde) afvisning ikke handler om dem.

JA men ved desværre hvor ondt det alligevel gør, at blive holdt udenfor, altid blive nedgjort, intet er godt nok, frygtelig følelse

Anmeld

30. august 2012

CS

Anonym skriver:

JA men ved desværre hvor ondt det alligevel gør, at blive holdt udenfor, altid blive nedgjort, intet er godt nok, frygtelig følelse

derfor det er så vigtigt at du lære dine børn at det ikke handler om dem. Ellers vil de bare opleve det samme som dig.

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå...  

Tak for forståelse

Anmeld

31. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Han kan ikke se det, og selv når han kan lukker han øjnene for det. Kærlighed gør blind, og den blindhed har hun formået at holde ham i, lige siden de fandt sammen

Åhh, øv os ! Han burde jo sige, luk r*ven kvindemenneske !!

Har du prøvet at tage en snak med ham, under 4 øjn ?

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

hhagåhhehel

Åhh, øv os ! Han burde jo sige, luk r*ven kvindemenneske !!

Har du prøvet at tage en snak med ham, under 4 øjn ?

Har prøvet mange gange, men han går helt i forsvar, for hun mener det jo ikke så hårdt, og har jo også hjulpet engang imellem, men fordi man ikke mener det så hårdt og har hjulpet i ny og næ giver det jo ikke en ret til at behandle andre skidt eller tale nedladende til en, men trænger ikke rigtig igennem, hun har virkelig forskruet det hele i hovedet på ham, og i følge hende er jeg bare en umoden teenager som intet ved om livet, trods jeg snart fylder 30, bor i eget hus med mand hund og 2 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.