Ekstrem fed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2012

missie20

Bebsesmoar skriver:

Deltageren MajBritt tabte kun 30 kg på 1 helt år med hjælp i hoved og røv!! Hvor er det ringe!! Da jeg så de fede ankler på den røde løber tænkte jeg at hun ikke havde klaret noget som helst!! Sikke en chance at smide af h....... til!! Jeg ville give alt for at have fået den chance!!  I bunden af artiklen linkes der til en fra dum der har tabt sig næsten lige så meget som MajBritt!! Jeg ville skamme mig hvis jeg var hende!! 30 kg!!  Tv3 skulle have smidt hende ud af serien undervejs for manglene interesse og gåpåmod!! 

Link til historien om MajBritt  http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/tabte-kun-30-kilo-i-ekstrem-fed

Undskyld mig, men jeg kan ikke lade være med og blive stødt af det du skriver.
30 kg, det er da enorm mange kg, det er jo et lille menneskes vægt. Har du nogensinde tabt 30 kg? Det har JEG. Og det er bestemt ikke lutter lagkage, kan jeg fortælle dig.
Er du klar over hvor svært det er? Især hvis man elsker mad og søde sager.
Jeg syntes du skal lade være med og angribe folk, og tænke positive tanker, det kommer jeg i hvert fald rigtig langt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

gædde/gitte

Camillamuz skriver:

Har ikke set netop det afsnit, men har set de andre.. Og der kan jeg da mindes de fleste har tabt sig meget mere og har vist en kampgejst.. Hvilket jeg syntes er virkelig flot.  Men når man er med i et program, hvor man skal tabe sig på et år, man får alt den hjælp man får brug for + en hel masse andet, så er det for sløset KUN at tabe 30 Kg.. det vil jeg give dit ret i.. 

Hvis jeg tabte 30 kg, ville jeg være ellevild, men nu har jeg heller ikke brug for at tabe mere end 30 Kg, men hvis man er så overvægtig, så er 30 kg ALT for lidt at tabe på et år.. Vil rigtig gerne se det afsnit, hvornår bliver det genudsendt, eller kan man se det på nettet?

Jeg har tabt 20 kilo på 4 mrd (kun ved mortion4 gange om ugen)

alle var misundelige... men sidegevinsten ved så HURTIGT et vægttab er Galdesten(måtte under kniven) , man føler sig stadig fed (psyken kommer ikke med) min ryg blev overbelastet og de 5 af kiloene er hurtigt kommet på igen.............

Så hvis jeg kunne vælge, så havde jeg sgu også taget de 30 kilo på et år

Anmeld

30. august 2012

Deaktiveret profil

lisesp83 skriver:

Og du ved så heller ikke om der har været nogle grunde til, at hun ikke tabte "mere"..

Hvor er det bare nemt at dømme.. Øv

Nej korrekt det ved jeg ikke, da jeg ikke har set programmet.. Men har netop læst Udeog hjemme, hvor i ham træneren udtaler at hvis hun havde gået ind i programmet med lysten til at gøre det kunne hun sagtens have gjort det, men da hun havde problemer på hjemmefronten i forvejen, så er det ikke nemt at fokusere 100% på sit vægttab. = Ergo, så burde hun lade være med at have meldt sig til programmet, og de burde ikke have taget hende med i programmet når hun ikke gik ind i det 100%... 

Der sidder så mange andre overvægtige ude i lille DK, som ville gøre alt for hendes plads, også gør hun så sløset et stykke arbejde, det er da for dårligt? Det hedder ekstremt fed, dvs. de er ekstrem fede, så de BURDE tabe sig, en del mere end hun gjorde.. 

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

Camillamuz skriver:

Nej korrekt det ved jeg ikke, da jeg ikke har set programmet.. Men har netop læst Udeog hjemme, hvor i ham træneren udtaler at hvis hun havde gået ind i programmet med lysten til at gøre det kunne hun sagtens have gjort det, men da hun havde problemer på hjemmefronten i forvejen, så er det ikke nemt at fokusere 100% på sit vægttab. = Ergo, så burde hun lade være med at have meldt sig til programmet, og de burde ikke have taget hende med i programmet når hun ikke gik ind i det 100%... 

Der sidder så mange andre overvægtige ude i lille DK, som ville gøre alt for hendes plads, også gør hun så sløset et stykke arbejde, det er da for dårligt? Det hedder ekstremt fed, dvs. de er ekstrem fede, så de BURDE tabe sig, en del mere end hun gjorde.. 

Anmeld

30. august 2012

Deaktiveret profil

gædde skriver:

Jeg har tabt 20 kilo på 4 mrd (kun ved mortion4 gange om ugen)

alle var misundelige... men sidegevinsten ved så HURTIGT et vægttab er Galdesten(måtte under kniven) , man føler sig stadig fed (psyken kommer ikke med) min ryg blev overbelastet og de 5 af kiloene er hurtigt kommet på igen.............

Så hvis jeg kunne vælge, så havde jeg sgu også taget de 30 kilo på et år

Fuld forståelse for det du skriver, self havde du haft det bedre med 30 kg på et år, istedet for det andet, det er jo også farligt at tabe sig for meget på for kort tid..  Men flot arbejde på 4 måneder, det syntes jeg sku!  Håber du er på toppen igen. 

Anmeld

30. august 2012

CS

Camillamuz skriver:

Men er det ikke lige præcis der problemet ligger - problemer på hjemmefronten - der er skyld i vægten?? Ja jeg tænker der er jo en årsag til man bliver overvægtig, og det er jo den kode man skal have knækket eller?

Anmeld

30. august 2012

Deaktiveret profil

CS skriver:

Men er det ikke lige præcis der problemet ligger - problemer på hjemmefronten - der er skyld i vægten?? Ja jeg tænker der er jo en årsag til man bliver overvægtig, og det er jo den kode man skal have knækket eller?

Jo self, er det sikkert det problemet er med hende..  Men når ham træneren også selv citere at hvis hun havde kæmpet for det 100% så havde hun nok tabt sig mere, men de vidste jo hvad de sagde ja til da de valgte hende, men at der ikke er noget at gøre ved det nu..  Ja man skal fjerne det negative ved sin vægt for at tabe sig og blive positiv igen, men hvis man ikke er 100% indstillet på det, så burde hun nok ikke have været med i programmet?? - Så skulle de måske have sørget for noget hjælp til hendes andre problemer, så hun kunne være klar til at tabe sig.  Det er bare min mening.

Anmeld

30. august 2012

CS

Camillamuz skriver:

Jo self, er det sikkert det problemet er med hende..  Men når ham træneren også selv citere at hvis hun havde kæmpet for det 100% så havde hun nok tabt sig mere, men de vidste jo hvad de sagde ja til da de valgte hende, men at der ikke er noget at gøre ved det nu..  Ja man skal fjerne det negative ved sin vægt for at tabe sig og blive positiv igen, men hvis man ikke er 100% indstillet på det, så burde hun nok ikke have været med i programmet?? - Så skulle de måske have sørget for noget hjælp til hendes andre problemer, så hun kunne være klar til at tabe sig.  Det er bare min mening.

Kan godt se hvad du mener, det handlede jo helt sikkert om noget andet som træneren også selv siger - men nok meget godt andre overvægtige kan genkende sig selv i hende og den kamp hun var igennem. Tja jeg synes nu hun klarede lige som hun skulle.

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

Hun kæmpede ikke!! Hun pimede et par bajere og dyrkede ikke den motion eller spiste den mad hun fik anbefalet! Er det at gøre som hun skulle??! 

"Lad være med at hoppe i sofaen. Okay. Så hopper jeg da lige i sofaen for det er da det jeg skal".. Ej vel? 

Anmeld

30. august 2012

Deaktiveret profil

CS skriver:

Kan godt se hvad du mener, det handlede jo helt sikkert om noget andet som træneren også selv siger - men nok meget godt andre overvægtige kan genkende sig selv i hende og den kamp hun var igennem. Tja jeg synes nu hun klarede lige som hun skulle.

Hver sin mening.. Og det skal der være plads til.. 3o kilo er flot, men ikke helt nok på et år efter min mening! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.