Bebsesmoar skriver:
Deltageren MajBritt tabte kun 30 kg på 1 helt år med hjælp i hoved og røv!! Hvor er det ringe!! Da jeg så de fede ankler på den røde løber tænkte jeg at hun ikke havde klaret noget som helst!! Sikke en chance at smide af h....... til!! Jeg ville give alt for at have fået den chance!!
I bunden af artiklen linkes der til en fra dum der har tabt sig næsten lige så meget som MajBritt!! Jeg ville skamme mig hvis jeg var hende!! 30 kg!!
Tv3 skulle have smidt hende ud af serien undervejs for manglene interesse og gåpåmod!! 
Link til historien om MajBritt http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/tabte-kun-30-kilo-i-ekstrem-fed

Har ikke set netop det afsnit, men har set de andre.. Og der kan jeg da mindes de fleste har tabt sig meget mere og har vist en kampgejst.. Hvilket jeg syntes er virkelig flot.
Men når man er med i et program, hvor man skal tabe sig på et år, man får alt den hjælp man får brug for + en hel masse andet, så er det for sløset KUN at tabe 30 Kg.. det vil jeg give dit ret i..
Hvis jeg tabte 30 kg, ville jeg være ellevild, men nu har jeg heller ikke brug for at tabe mere end 30 Kg, men hvis man er så overvægtig, så er 30 kg ALT for lidt at tabe på et år.. Vil rigtig gerne se det afsnit, hvornår bliver det genudsendt, eller kan man se det på nettet?
Anmeld