Ekstrem fed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.215 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Bebsesmoar

Deltageren MajBritt tabte kun 30 kg på 1 helt år med hjælp i hoved og røv!! Hvor er det ringe!! Da jeg så de fede ankler på den røde løber tænkte jeg at hun ikke havde klaret noget som helst!! Sikke en chance at smide af h....... til!! Jeg ville give alt for at have fået den chance!!  I bunden af artiklen linkes der til en fra dum der har tabt sig næsten lige så meget som MajBritt!! Jeg ville skamme mig hvis jeg var hende!! 30 kg!!  Tv3 skulle have smidt hende ud af serien undervejs for manglene interesse og gåpåmod!! 

Link til historien om MajBritt  http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/tabte-kun-30-kilo-i-ekstrem-fed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Isabella_mor

Det kan vel ikke alt sammen være solstrålehistorier. Der er jo nogle der har svært ved at komme ind i kampen, det gør da ikke deres ret til at få en chance mindre, for at ændre tingene. 

Anmeld

29. august 2012

Bebsesmoar

Isabella_mor skriver:

Det kan vel ikke alt sammen være solstrålehistorier. Der er jo nogle der har svært ved at komme ind i kampen, det gør da ikke deres ret til at få en chance mindre, for at ændre tingene. 

Come on!! Den hjælp bliver serveret på sølvfad og det kan tv3 se undervejs!! Så burde programmet stoppes som et signal til fremtidige deltagere om at man skal tage sig sammen og give den en skalle hvis man vil deltage i ekstrem fed!!?

Anmeld

29. august 2012

TeamRocket

Nu har jeg ikke set det. Men lidt har da også ret. 30 kg er da fremskridt!

Anmeld

29. august 2012

Bebsesmoar

TeamRocket skriver:

Nu har jeg ikke set det. Men lidt har da også ret. 30 kg er da fremskridt!

For en der er så fed med den hjælp og guide så er 30 kg ESKTREMT lidt!! 

Anmeld

29. august 2012

Isabella_mor

Bebsesmoar skriver:

Come on!! Den hjælp bliver serveret på sølvfad og det kan tv3 se undervejs!! Så burde programmet stoppes som et signal til fremtidige deltagere om at man skal tage sig sammen og give den en skalle hvis man vil deltage i ekstrem fed!!?

Det må du også gerne syntes. Men nu er det sådan at tv3 styrer det show. Og er de tilfredse er de tilfredse, det er med garanti ikke et program der er lavet udelukkende for at de skal tabe sig helt vildt tovligt. Det er jo et underholdningsprogram, og det kan være at de også mener at en kvinde der failer også er god underholdning, så bliver det sendt. 

Jeg syntes det er flot. Om det så er på et sølvfad eller ej. 

Syntes da det er mere snyd med dem der bare får en strips om mavesækken eller fjernet mavesækken og at kiloerne bare rasler af demsom visne blade. Hvis hende her har klaret st tabe 30 kilo Uden gastric bypass så er hun godt på vej og kan slippe for sådan en anordning. 

Anmeld

30. august 2012

Stumpen

Nu har jeg ikke set denne sæson, men synes godt nok du er hård ved damen.. Ud fra at jeg ikke har set hendes måde at være på tænker jeg  om hun kan have nogle psykiske barriere der gør at hendes vægttab ikke går så stærk?

Christian B konstaterede i et program sidste år, da han satte sig for at finde ud af hvorfor to af godmorgen Dks slankedeltagere ikke tabte sig, at det skyldtes at man også skulle have den psykiske aspekt med inde over sammen med motionen og maden..

Anmeld

30. august 2012

MMOGM

Bebsesmoar skriver:

Deltageren MajBritt tabte kun 30 kg på 1 helt år med hjælp i hoved og røv!! Hvor er det ringe!! Da jeg så de fede ankler på den røde løber tænkte jeg at hun ikke havde klaret noget som helst!! Sikke en chance at smide af h....... til!! Jeg ville give alt for at have fået den chance!!  I bunden af artiklen linkes der til en fra dum der har tabt sig næsten lige så meget som MajBritt!! Jeg ville skamme mig hvis jeg var hende!! 30 kg!!  Tv3 skulle have smidt hende ud af serien undervejs for manglene interesse og gåpåmod!! 

Link til historien om MajBritt  http://www.bt.dk/kvinder.bt.dk/tabte-kun-30-kilo-i-ekstrem-fed

Det er godt nok lidt hun har fået tabt sig på et år.

Hvis man melder sig til sådan et program, burde man da være indstillet på at det kan være hårdt, men samtidig give alt hvad man har.. især når man så kommer igennem nåleøjet, og skal deltage i programmet!

Tror at mange flere mennesker ville have givet alt for at være med i sådan et program, og så får en der er så sløset muligheden, og smider det hele væk. Hmm..

Anmeld

30. august 2012

Muhmi

Ikke noget der kan få mit pis op at koge, overhovedet... Der kan være rigtig mange forskellige grunde til at hun "kun" har tabt "så lidt"... Og bare fordi hun er "så fed" som du mange gange skriver, så betyder det bestemt ikke at det er nemmere for hende... Så er det for det første meget sværre at motivere sig selv op at stolen, men for det andet ER det bare sværre at komme OP af stolen...

Jeg ville, ligesom hun sikkert er, være pavestolt af at have tabt 30 kilo på et år... Har ikke set showet, men synes da næsten du burde lade være med at se det, for det gør dig da bare vred...

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

Når man henvender sig til sådan et program,så er det fordi man er villig til at yde sit bedste!! Og MajBritt. Ja hun bliver fed igen og dør sikkert af fedme!! Nogle mennesker ville give alt og jeg mener ALT for at deltage,og hun har sløset chancen væk med bajere og lige en happer i ny og næ!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.