Tyveri i vuggestuen/Børnehaven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Clisolka

Mine børn har aldrig fået stjålet noget, men til gengæld fik je i vinters stjålet mine støvler! Man må ik ha sko på inde i institutionen, så de stod ude i indgangen. Men da vi sku gå var de væk. Jeg måtte så låne et par gummistøvler af en pædagog. Jeg satte sedler op og den hang der læææænge, men ingen reagerede! 

Og så har vi fået stjålet vores paraplyklapvogn dernede også.. De står godt nok ikke låst inde, men institutionen ligger ude i et industriområde og der kommer ikke andre end forældre. Det sys jegsgu er stygt!!

Wow  Øv, hvor er det frækt!!! 

Til TS: Nej, jeg har aldrig prøvet at få stjålet eller mistet ting i vuggestuen - endnu. Jeg prøver så vidt det er muligt at skrive navn i alt foruden strømper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Corn

Laulund87 skriver:

http://www.scannex.dk/design-etiketter/navnebaand.html

Lige her har jeg tænkt mig at købe dem

der købte jeg også, bare ikke som strygemærker, men med de der stifter istedet... Så kan jeg også bruge dem på yndlingsbamsen, på luffer og til at håndklødet min ældste har med til gymnastik, da den funker både som strop og som mærke.
super ide.
har kun efternavnet og så et lille logo på, så passer det til alle mine drenge og kan man ikke læse, kan man kende logoet

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Corn skriver:

der købte jeg også, bare ikke som strygemærker, men med de der stifter istedet... Så kan jeg også bruge dem på yndlingsbamsen, på luffer og til at håndklødet min ældste har med til gymnastik, da den funker både som strop og som mærke.
super ide.
har kun efternavnet og så et lille logo på, så passer det til alle mine drenge og kan man ikke læse, kan man kende logoet

Dem har jeg slet ikke kigget på derinde, men det lyder smart så det må jeg hellere lige gøre

Anmeld

29. august 2012

Ayasmor

Jeg har så sent som idag oplevet at min datters madkasse ikke var at finde nogle steder. Dog tror jeg næppe det handler om tyveri, men en simpel fejltagelse. Pædagogerne er informeret om det, og så håber jeg på at den forældre der er kommet til at tage den med hjem opdager det og fragter den tilbage til køleskabet.

Anmeld

29. august 2012

Maja_4000

Nej .. Og indtil nu har vi kun "mistet" 2 par sokker
Håber godt nok ikke at det kommer til at blive et problem .. Det ville da ikke være fedt at man skulle være bange for at alle tingene forsvinder derfra :/

Anmeld

30. august 2012

Bebsesmoar

Jeg er glad for at se at flertallet ikke har oplevet det! Min venindes søn (udlænding) havde hans guldhalskæde på (normalt i deres kultur) som han fik til sin dåb!! De tog kæden af ham! Fair hvis de havde lagt den et sikkert sted men de lagde den ude i garderoben ved siden af alle de andre børns tøj og gæt hvad der skete med kæden??! Hun har aldrig købt mærketøj,men så snart det har set pænt ud,både tøj,overtøj,sko,støvler så forsvinder det!! Og personnalet siger bare at det er hvad der sker!! Jeg frygter for den tid for hvor skal man skaffe penge til alt det der bliver stjålet!! 

Anmeld

30. august 2012

Nadia&Daniel

Bebsesmoar skriver:

Har du oplevet at dit barn har fået stjålet noget i vuggestuen/børnehaven??

Hvad sagde/gjorde personalet ved den information du gav dem??

Vi har aldrig manglede noget - men jeg har også skrevet navn på næsten alt. Jeg bruger en textil-kulepen fra boghandel, og så skriver jeg på vaskemærket.

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Carina:-) skriver:

Ja det har jeg flere gange.

Er ret glad for mærketøj,og det har en tendens til at forsvinde.

F.eks et par tullesko i sølv fra Angulus ,og et par Angulus vinterstøvler.

Også fleecejakke,og andet tøj i de "gode" mærker er forsvundet.

Og det er vel og mærke fra mine børns garderoberum.

Hvor tingene har været om eftermiddagen,og næste morgen er det væk.

Så kan man nok så meget skrive navn i.

Det er simpelthen SÅ frækt!!! Bliver virkelig gal over sådan noget Tænk at nogle kan få sig selv til at stjæle...

Anmeld

30. august 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Vi har aldrig manglede noget - men jeg har også skrevet navn på næsten alt. Jeg bruger en textil-kulepen fra boghandel, og så skriver jeg på vaskemærket.

Min søn har gået i vugger siden han var 10 mdt. Vi har aldrig mistet noget som helst! Skriver også navn i det meste af tøjet... med en alm. kuglepen faktisk. Det holder ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.