Tyveri i vuggestuen/Børnehaven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Ja, der skal navn i alt tøj også i undertøj. Det eneste jeg ikke skriver det i er strømper. Man kan købe en sort vandfast tusch i boghandlere. Det er nemt og billigt, og så holder det. Jeg skriver det på vaskemærket.

Det er nemt for pædagogerne, at finde ud af, hvor det enkelte tøj hører til og samtidig er der ingen forvekslinger blandt tøjet og man undgår misforståelser.

Okay super, tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

ESV

Laulund87 skriver:

Okay super, tak for svar

Jeg har købt en stof tusch i panduro og som en anden også skriver bruger jeg vaskemærkerne. Jeg skriver hendes initialer i ALT og ja også undertøj for at være på den sikre side. Der forsvinder desværre tøj i min datters inst. og også fra kurve kun voksne kan nå...

Anmeld

29. august 2012

Morgensol

Mine børn har aldrig fået stjålet noget, men til gengæld fik je i vinters stjålet mine støvler! Man må ik ha sko på inde i institutionen, så de stod ude i indgangen. Men da vi sku gå var de væk. Jeg måtte så låne et par gummistøvler af en pædagog. Jeg satte sedler op og den hang der læææænge, men ingen reagerede! 

Og så har vi fået stjålet vores paraplyklapvogn dernede også.. De står godt nok ikke låst inde, men institutionen ligger ude i et industriområde og der kommer ikke andre end forældre. Det sys jegsgu er stygt!!

Anmeld

29. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Laulund87 skriver:

På ALT tøj? Selv undertøj? Spørger fordi min datter skal i børnehave til december og jeg vil købe strygemærker til tøjet. Kan købe 100 stk billigt og syntes det var voldsomt, men de ryger jo hurtigt hvis der skal navn i hvert stykke tøj

Må jeg spørge om hvor du køber dine stryge mærker henne? 

Anmeld

29. august 2012

Solstrålebørn

Bebsesmoar skriver:

Har du oplevet at dit barn har fået stjålet noget i vuggestuen/børnehaven??

Hvad sagde/gjorde personalet ved den information du gav dem??

Ja og fik besked på at der skulle være navn i tingene... Det var der skam også i det der blev stjålet endda med fed sort sprittusch....

Anmeld

29. august 2012

Carina:-)

Ja det har jeg flere gange.

Er ret glad for mærketøj,og det har en tendens til at forsvinde.

F.eks et par tullesko i sølv fra Angulus ,og et par Angulus vinterstøvler.

Også fleecejakke,og andet tøj i de "gode" mærker er forsvundet.

Og det er vel og mærke fra mine børns garderoberum.

Hvor tingene har været om eftermiddagen,og næste morgen er det væk.

Så kan man nok så meget skrive navn i.

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Aisha skriver:

Må jeg spørge om hvor du køber dine stryge mærker henne? 

http://www.scannex.dk/design-etiketter/navnebaand.html

Lige her har jeg tænkt mig at købe dem

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

ESV skriver:

Jeg har købt en stof tusch i panduro og som en anden også skriver bruger jeg vaskemærkerne. Jeg skriver hendes initialer i ALT og ja også undertøj for at være på den sikre side. Der forsvinder desværre tøj i min datters inst. og også fra kurve kun voksne kan nå...

Okay

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Bertemor skriver:

Mine børn har aldrig fået stjålet noget, men til gengæld fik je i vinters stjålet mine støvler! Man må ik ha sko på inde i institutionen, så de stod ude i indgangen. Men da vi sku gå var de væk. Jeg måtte så låne et par gummistøvler af en pædagog. Jeg satte sedler op og den hang der læææænge, men ingen reagerede! 

Og så har vi fået stjålet vores paraplyklapvogn dernede også.. De står godt nok ikke låst inde, men institutionen ligger ude i et industriområde og der kommer ikke andre end forældre. Det sys jegsgu er stygt!!

Føj hvor er det frækt

Anmeld

29. august 2012

Morgensol

Laulund87 skriver:

Føj hvor er det frækt

Virkelig!!! Jeg var SÅ harm!! Pædagogerne ku jo ingenting gøre og det var jo på ingen måde deres skyld! Og SÅ heldigt at den ene af pædagogerne havde et par gummistøvler jeg ku passe og låne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.