Tyveri i vuggestuen/Børnehaven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.579 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Bebsesmoar

Har du oplevet at dit barn har fået stjålet noget i vuggestuen/børnehaven??

Hvad sagde/gjorde personalet ved den information du gav dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Sara.

Nej det har jeg ikke oplevet.

Hverken som forældre til børn i vuggestue og børnehave, som medhjælper eller som pædagog studerende.

Jeg har oplevet at mine børns tøj, ting er blevet væk, for derefter at finde ud af at nogen ved en fejl er kommet til at tage det med hjem. Men så får vi det jo igen :-)

Derfor det er vigtigt at skrive navn i!!

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Det er godt nok ikke svar på dit spørgsmål

Men hvordan kan man vide at det er stjålet frem for bare blevet væk?

Min datter stopper snart i vuggestue og vi har aldrig mistet noget der

Anmeld

29. august 2012

livhemdrup

Bebsesmoar skriver:

Har du oplevet at dit barn har fået stjålet noget i vuggestuen/børnehaven??

Hvad sagde/gjorde personalet ved den information du gav dem??

Hvis det er legetøj er det på eget ansvar at have det med i bh. Og det har det altid været. Med hensyn til tøj så kan de ik gøre så meget. Derfor er jeg meget hys med at skrive navn på alt med meget stor sprit tusch men det hjælper nogen gange ikke. Personalet gør sjældent noget. 

Anmeld

29. august 2012

Tvillingemor80

Altså vi har mistet to dukker, en bamse og noget tøj i vuggestuen - MEN jeg går ikke udfra det er tyverri .. i forhold til legetøjet - tja det jo på eget ansvar. og det da træls med tøjet, men tror desværre ikke det kan undgås ..

Anmeld

29. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har aldrig oplevet, at få stjålet noget, hverken i vs eller i bh. Der kommer navn i alt deres tøj med sort vandfast tusch (pånær deres strømper).

Det er sket der er nogen der ved en fejl er kommet til, at tage noget forkert med hjem. Men det er jeg nu også selv kommet til - så sent som for et par uger siden var det en forkert madkasse på trods af at der stod navn på både vores og den anden drengs. Men det gik lidt stærkt med, at komme ud af døren, da vi havde en lægeaftale - og ja, det er hvad der sker.

Der er heldigvis den politik i bh, at man ikke må have eget legetøj med. Da de havde lov til det var det på eget ansvar.

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

MoarHvidovre skriver:

Jeg har aldrig oplevet, at få stjålet noget, hverken i vs eller i bh. Der kommer navn i alt deres tøj med sort vandfast tusch (pånær deres strømper).

Det er sket der er nogen der ved en fejl er kommet til, at tage noget forkert med hjem. Men det er jeg nu også selv kommet til - så sent som for et par uger siden var det en forkert madkasse på trods af at der stod navn på både vores og den anden drengs. Men det gik lidt stærkt med, at komme ud af døren, da vi havde en lægeaftale - og ja, det er hvad der sker.

Der er heldigvis den politik i bh, at man ikke må have eget legetøj med. Da de havde lov til det var det på eget ansvar.

På ALT tøj? Selv undertøj? Spørger fordi min datter skal i børnehave til december og jeg vil købe strygemærker til tøjet. Kan købe 100 stk billigt og syntes det var voldsomt, men de ryger jo hurtigt hvis der skal navn i hvert stykke tøj

Anmeld

29. august 2012

Pikku Myy

Laulund87 skriver:

På ALT tøj? Selv undertøj? Spørger fordi min datter skal i børnehave til december og jeg vil købe strygemærker til tøjet. Kan købe 100 stk billigt og syntes det var voldsomt, men de ryger jo hurtigt hvis der skal navn i hvert stykke tøj

Vi har navn i ALT undtagen strømper, men vi skriver selvfølgelig også bare på vaskemærket...

Forleden havde de lavet en vandrutchebane, og alle børnene smed tøjet i bunker i græsset og rendte nøgne rundt. Jeg tror pædagogerne var ret glade for at der var navn i det hele

Anmeld

29. august 2012

Laulund87

Pikku Myy skriver:

Vi har navn i ALT undtagen strømper, men vi skriver selvfølgelig også bare på vaskemærket...

Forleden havde de lavet en vandrutchebane, og alle børnene smed tøjet i bunker i græsset og rendte nøgne rundt. Jeg tror pædagogerne var ret glade for at der var navn i det hele

Ja det kan jeg godt se, må hellere købe de 100 stk Man kan altid miste noget, men man kan jo gøre sit for at det ikke sker

Anmeld

29. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Laulund87 skriver:

Ja, der skal navn i alt tøj også i undertøj. Det eneste jeg ikke skriver det i er strømper. Man kan købe en sort vandfast tusch i boghandlere. Det er nemt og billigt, og så holder det. Jeg skriver det på vaskemærket.

Det er nemt for pædagogerne, at finde ud af, hvor det enkelte tøj hører til og samtidig er der ingen forvekslinger blandt tøjet og man undgår misforståelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.