Leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

Pige2009

trunte89 skriver:

Nej dog ikke så er det strømpe bukser, men som regel er det bukser om vinteren. Synes tit det er for koldt til strømpebukser eller leggins.

Enig Laura har altid strømpebukser på inden under bukserne, når det er vinter, så der er kun hvis vi er i byen og hun har kjole på, hun kun har strømpebukser på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Pige2009

Mor til L&S skriver:

Så er jeg ikk den eneste...

Sys leggins er sødest med bare tæer i sandaler og strømpebukser når det er for koldt til bare tæer

Agreed

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

MissTas skriver:

så længe strømperne ikke sidder og folder træls, så er det intet problem her vi har så strømperne indenunder og leggins udenover. Det fungerer fint her. når det blir køligerere tror jeg dog det bliver nødvendigt med strømpebukser indenunder, så ikke hun får kolde ben

Oki doki. Ja, det var også en mulighed

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Så lidt

......

Anmeld

1. september 2012

trunte89

Baagøe skriver:

Enig Laura har altid strømpebukser på inden under bukserne, når det er vinter, så der er kun hvis vi er i byen og hun har kjole på, hun kun har strømpebukser på

sådan er det også her
synes det virker koldt kun med strømpebukser, selvom hun har en varm flyverdragt på.

Anmeld

1. september 2012

132319

Uldleggins og uldstrømpebukser til efteråret/vinter her

Anmeld

1. september 2012

Pige2009

trunte89 skriver:

sådan er det også her
synes det virker koldt kun med strømpebukser, selvom hun har en varm flyverdragt på.

Altså under flyverdragten, kan Laura fint have strømpebukser på, når det ikke er under frysepunktet, og hun er fint varm, men når temperaturen kryber længere ned, har hun bukser på også

Anmeld

1. september 2012

trunte89

Baagøe skriver:

Altså under flyverdragten, kan Laura fint have strømpebukser på, når det ikke er under frysepunktet, og hun er fint varm, men når temperaturen kryber længere ned, har hun bukser på også

nemlig

Anmeld

2. september 2012

LISBETH:-)

Baagøe skriver:

Det var smart! Var det forresten ikke dig, der engang købte noget Småfolk til mig på lagersalg og sendte? 

JOW det kan da godt være det var Har købt til et par stykker herinde:-)

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

LISBETH:-) skriver:

JOW det kan da godt være det var Har købt til et par stykker herinde:-)

Det jeg ville sige med det var også bar e, at jeg var super glad for det og synes det var virkelig sødt af dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.