Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Oki doki. Bruger du så ensfarvet strømper? Synes det er en udfordring ar finde det, der passer sammen. Generer strømperne ikke, når de går op over leggins?
Oki doki. Bruger du så ensfarvet strømper? Synes det er en udfordring ar finde det, der passer sammen. Generer strømperne ikke, når de går op over leggins?
ja det gør jeg.. bruger stort set altid hvide strømper
Baagøe skriver: Har hun så strømper på til leggins?
Har hun så strømper på til leggins?
Baagøe skriver: Har Maria så strømper på til?
Har Maria så strømper på til?
Jeps
wamse skriver: Lærke får leggins på om sommeren og hvis vejret er til det i foråret, og ellers er det strømpebukser.Men hun får ikke ret ofte kjole/nederdel på om vinteren, for synes bare ikke, at det varmer godt nok.
Lærke får leggins på om sommeren og hvis vejret er til det i foråret, og ellers er det strømpebukser.Men hun får ikke ret ofte kjole/nederdel på om vinteren, for synes bare ikke, at det varmer godt nok.
Hr jo lidt samme indstilling, så jeg er i tvivl
MissTas skriver: ja det gør jeg.. bruger stort set altid hvide strømper
Oki doki Generer strømperne ikke, hvis leggins går ud over dem? Jeg tænker, hvis hun har støvlerpå
Mor til Liva skriver: Nej, bruger kun leggins når det er så varmt at hun kan ha bare tæer i sandalerne, og ellers strømpebukser....Er ikke den store fan af strømper til leggins....
Nej, bruger kun leggins når det er så varmt at hun kan ha bare tæer i sandalerne, og ellers strømpebukser....Er ikke den store fan af strømper til leggins....
Nej, jeg har også et lidt ambivalent forhold til strømper i den kontekst
Laulund87 skriver: Jeps
Og de generer ikke i støvlerne, når leggins er ude over?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128