Leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Skouboe

De har begge dele og det er lidt forskelligt hvad de bruger - ofte afhænger det af hvad jeg kan få dem i om morgenen. på trods af at de ikke er ældre, har de ret markante meninger om tøj, og så længe det passer nogenlunde til den forventede temepratur for dagen, er det simpelthen ikke en kamp jeg gider at tage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Nu er det ved at være efterår, kunnet kunne godt tænke mig at vide, om jeres piger bruger strømpebukser eller leggins? Og om de har strømper på til leggins?

her bruger vi begge dele, men altid strømper til leggins, så ikke hun får kolde fødder.. når det bliver køligere i vejret kunne vi godt finde på at putte strømpebukser indenunder leggins, ellers bruge idt grovere strømpebukser eller leggins med lidt uld i fx

Anmeld

29. august 2012

Ciss

Min pige bruger begge dele. Altid med ankelsokker eller knæstrømper til, hvis hun har leggings. Hun bryder sig ikke om at fryse så klæder gerne på sig (endnu i hvert fald ). Lige nu kan hun godt bare have leggins/strømpebukse og så skørt, kjole eller shorts over. Hvis hun har lange bukser har hun kun ankelsokker/knæstrømper til. Til vinter regner jeg med, at hun kommer til at have leggings/strømpebukser under bukserne også. Det brukte hun sidste vinter.

Anmeld

29. august 2012

Sara.

Min datter bruger begge dele...

Men noget jeg aldrig selv har tænkt over, men lagde mærke til da jeg var i praktik i en børnehave er at det om vinteren faktisk er mest smart at give dem leggins / lange underbukser på under bukser i stedet for strømpebukser.

Da gulvet i institutioner ofte kan blive vådt osv og når børnene tager flyverdragten og støvlerne af kan de nemt komme til at få våde fødder...

Og så er det meget nemmere for de voksne, men også for børnene, bare at skifte strømper.. end at skulle have det hele af og på igen...

Anmeld

29. august 2012

Ciss

Sara. skriver:

Min datter bruger begge dele...

Men noget jeg aldrig selv har tænkt over, men lagde mærke til da jeg var i praktik i en børnehave er at det om vinteren faktisk er mest smart at give dem leggins / lange underbukser på under bukser i stedet for strømpebukser.

Da gulvet i institutioner ofte kan blive vådt osv og når børnene tager flyverdragten og støvlerne af kan de nemt komme til at få våde fødder...

Og så er det meget nemmere for de voksne, men også for børnene, bare at skifte strømper.. end at skulle have det hele af og på igen...

Det har jeg ikke tænkt på før, men det lyder da rigtig fornuftigt!

Anmeld

29. august 2012

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

Nu er det ved at være efterår, kunnet kunne godt tænke mig at vide, om jeres piger bruger strømpebukser eller leggins? Og om de har strømper på til leggins?

Jeg har stemt både og...

Min Malou på 4 år ejer ikke et par bukser men kun kjoler.. Her når det har været varmt i vejret har hun haft leggins og kjole, fordi leggins er jo ikke bukser, siger Malou i hvaert fald..  Hun ejer kun de strømper som ligger i hendes kasse i BH. Hun nægter purre at have bukser og strømper på. Haha.. Derfor har hun altid kjole og strømpebukser på til forår,efterår og vinter. Om sommeren vil jeg mene det er forskelligt.

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Begge dele til kjole

Har lige købt sådan nogle tykke leggins med mønster i H&M i dag, perfekt til efteråret

Har Maria så strømper på til?

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Leggins forår og sommer
Strømpebukser efterår og vinter

Har hun så strømper på til leggins?

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

MissTas skriver:

her bruger vi begge dele, men altid strømper til leggins, så ikke hun får kolde fødder.. når det bliver køligere i vejret kunne vi godt finde på at putte strømpebukser indenunder leggins, ellers bruge idt grovere strømpebukser eller leggins med lidt uld i fx

Oki doki. Bruger du så ensfarvet strømper? Synes det er en udfordring ar finde det, der passer sammen. Generer strømperne ikke, når de går op over leggins?

Anmeld

29. august 2012

Pige2009

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har stemt både og...

Min Malou på 4 år ejer ikke et par bukser men kun kjoler.. Her når det har været varmt i vejret har hun haft leggins og kjole, fordi leggins er jo ikke bukser, siger Malou i hvaert fald..  Hun ejer kun de strømper som ligger i hendes kasse i BH. Hun nægter purre at have bukser og strømper på. Haha.. Derfor har hun altid kjole og strømpebukser på til forår,efterår og vinter. Om sommeren vil jeg mene det er forskelligt.

En herlig og bestemt lille dame Mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.