mangler råd til hvordan man barberer sig selv "dernede"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2009

karina1980

Fiona78 skriver:

Ville også ønske man kunne få vokset "kusinen" her i Hjørring da jeg selv er super træt af at barbere mig hveranden dag men det kan jo være det er gået min næse forbi at der er nogen der faktisk udfører det her i byen
Jeg barberer mig under bruseren når jeg er færdig med at bade og jeg bruger Venus Breeze med indbygget gele og gør det mod hårene, døjer ikke med røde knoper men tror også min hud er hærdet dernede da jeg har barberet mig siden jeg var 15 (er nu 30)

Smider lige et spørgsmål mere ind i den her tråd: kan man nå ned og barbere sig når man er gravid?? Måske et lidt dumt spørgsmål men har nu tænkt en del over det da jeg næsten ikke kan klare tanken om at gå "au naturel" når jeg forhåbentlig bliver gravid, ellers komer kæresten altså på arbejde

man kan nå men ikke se,

jeg brugte et spejl og fik på den måde ordnet det hele, men opgav en uge før fødsel, så fødte med en kort måtte, der dagen efter var væk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Iliasmor

vokser selv herhjemme og laver det hjemmelavet... men man kan også købe det færdig lavet hos grønthandlere og til ik mere end en tiere per pakke

Anmeld

18. maj 2009

kl78

Faktisk en god debat

Har selv tænkt på det, nu er jeg i uge 34 og kan godt glemme alt om at se med i hvad jeg laver.
Har simpelthen aftalt med kæresten, at han hjælper mig. Kræver bare at man stoler på ham.

Anmeld

18. maj 2009

Miamaja

kh78 skriver:

Faktisk en god debat

Har selv tænkt på det, nu er jeg i uge 34 og kan godt glemme alt om at se med i hvad jeg laver.
Har simpelthen aftalt med kæresten, at han hjælper mig. Kræver bare at man stoler på ham.

uha det ville jeg ikke turde.. min mand bruger laese briller

Anmeld

18. maj 2009

kl78

Miamaja skriver:

uha det ville jeg ikke turde.. min mand bruger laese briller

Ha, ha, kan han ikke bare tage dem på når han skal hjælpe dig?
Jeg tænker at mænd har altid barberet sig, så de kan bare det der, så føler mig fuldstændig tryk ved det.

Anmeld

18. maj 2009

Miamaja

kh78 skriver:

Ha, ha, kan han ikke bare tage dem på når han skal hjælpe dig?
Jeg tænker at mænd har altid barberet sig, så de kan bare det der, så føler mig fuldstændig tryk ved det.

nej tak.. forresten eeeelsker jeg det der flydende veet haarfjerning. det tager hele maatten

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Miamaja skriver:

nej tak.. forresten eeeelsker jeg det der flydende veet haarfjerning. det tager hele maatten

Er det ikke bare super kemisk? 

Anmeld

18. maj 2009

Cris

Jeg bruger brown silkepil over det hele! Hele ben, bikini og næsten brasiliansk linie, under armen... alt! Siden jeg var 15 bruger jeg det samme mærke. For nogle år siden gik jeg til læser behandling til permanent fjerning af bikini linie og desværre kunne jeg ikke nå end mere 4 gange, men forskellen er vild! Jeg er blivet så glad for det, at så snart jeg tår mulighed, ville jeg lave brasiliansk og under armen (og en gang, når jeg har samlet penge igen vil jeg ordne benene!) Jeg husker, at min hud har haft det rigtigt dårligt, da jeg begyndt at barbere mig indtil jeg fand maskinen og har lært at bruge det.

Da jeg var højt gravid kunne jeg ikke nå det. Jeg skulle finde en spejl og starte en helt ny form af cirque de soleil. I den periode så har jeg besluttet mig, at det var nemmere med en tur med veet en gang om ugen indtil jeg kunne ordne det med maskinen igen :-)

Anmeld

18. maj 2009

tascia

amoura skriver:

vokser selv herhjemme og laver det hjemmelavet... men man kan også købe det færdig lavet hos grønthandlere og til ik mere end en tiere per pakke

laver det selv voksen eller?

Anmeld

18. maj 2009

Miamaja

Nena skriver:

Er det ikke bare super kemisk? 

jo, det er sikkert  giftigt men resultatet er silke blodt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.