mangler råd til hvordan man barberer sig selv "dernede"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.631 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder sys jeg altid det er svært..... så enten kommer der knobber, kan ikk få alt håret væk osv osv......
Om det fordi jeg bruger den forkerte skraber, gør det for sjældent... eller hvorfor ved jeg ikke....
Derfor: Hvordan gør i når i barberer jer? (hvor ofte, hvilken "vej", med hvad.........)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Pige2009

Hej. Jeg bruger Venus Embrace og den giver hverken røde knopper irritation eller lign. Jeg barberer mig kun i badet efter jeg har vasket hår osv. for der er det nemmere og jeg har ingen bestemt retning eller noget, for skraberen er så mild og god at det ikke betyder noget. Barberer mig ca. 1-2 gange om ugen.

Anmeld

17. maj 2009

KarinaIda

linda2009 skriver:

Hej. Jeg bruger Venus Embrace og den giver hverken røde knopper irritation eller lign. Jeg barberer mig kun i badet efter jeg har vasket hår osv. for der er det nemmere og jeg har ingen bestemt retning eller noget, for skraberen er så mild og god at det ikke betyder noget. Barberer mig ca. 1-2 gange om ugen.

Præcis det samme her

Anmeld

17. maj 2009

SpunkenJo

Voks voks voks

Anmeld

17. maj 2009

Jordbærpigen

Jeg plejer sjældent at få røde knopper når jeg barberer mig. Det er vigtigt at hårene er blevet blødgjorte, så jeg plejer at gøre det efter et bad. Jeg putter barberskum på mens hårene stadig er våde, hvorefter jeg først skraber med hårene og derefter mod hårene, for at få det "glatte lag" Jeg bruger min kærestes gamle skaber Mac3 eller hvad den hedder - rigtig gode blade
Men hvis du stadig får røde knopper, vil jeg anbefale Mellisas arnicasalve efter barberingen

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

VOKS det bedste til over det hele 

Anmeld

17. maj 2009

bette

linda2009 skriver:

samme her.. jeg bruger bare balsam dernede når jeg barbere... så bliver hårene bløde og jeg skære mig slet ikke.. bare en ordentlig omgang skyl efter og så er det smukt.. haha

jeg gør det nok også omkring 2-3 gange om ugen..

døjede meget med knopper og blødte hver gang fordi jeg skar mig selv.. aaavs.. og da brugte jeg mac3... men synes den her er bedre..

Anmeld

17. maj 2009

saxa

bette skriver:

samme her.. jeg bruger bare balsam dernede når jeg barbere... så bliver hårene bløde og jeg skære mig slet ikke.. bare en ordentlig omgang skyl efter og så er det smukt.. haha

jeg gør det nok også omkring 2-3 gange om ugen..

døjede meget med knopper og blødte hver gang fordi jeg skar mig selv.. aaavs.. og da brugte jeg mac3... men synes den her er bedre..

Jeg bruger også Venus Embrace.. Og giver Bette ret, balsam er godt...

Anmeld

17. maj 2009

Christinahr

jeg bruger gele eller babyolie i stedet for skum det virker

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Diana... skriver:

VOKS det bedste til over det hele 

Men hvilken voks bruger du til under armene og bikinilinjen??

Veet har noget varm voks, men jeg er lidt bange for den bliver FOR varm!!!,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.