mangler råd til hvordan man barberer sig selv "dernede"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

SpunkenJo

lonemus skriver:

Men hvilken voks bruger du til under armene og bikinilinjen??

Veet har noget varm voks, men jeg er lidt bange for den bliver FOR varm!!!,,,

jeg vokser ikke selv DERNEDE......

tjek:
www.dermabelle.dk

SUPER GODT STED.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Diana...

lonemus skriver:

Men hvilken voks bruger du til under armene og bikinilinjen??

Veet har noget varm voks, men jeg er lidt bange for den bliver FOR varm!!!,,,

Jeg får det gjort ude   Har prøvet veet selv her hjemme men synes bare det gør SÅ ond når man selv gør det hi hi

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

SpunkenJo skriver:

jeg vokser ikke selv DERNEDE......

tjek:
www.dermabelle.dk

SUPER GODT STED.

Tak, det vil jeg lige kigge på

Anmeld

18. maj 2009

SpunkenJo

lonemus skriver:

Tak, det vil jeg lige kigge på

.....har selv en tid til voks "down there" i morgen

- Det blir så fedt. 5 min. av av, og så er det overstået

/Jo

Anmeld

18. maj 2009

DK

SpunkenJo skriver:

.....har selv en tid til voks "down there" i morgen

- Det blir så fedt. 5 min. av av, og så er det overstået

/Jo

Yaiks... Det har jeg svoret at jeg ALDRIG ALDRIG vil. Altså det er simpelthen for vildt, he he...

Nu er jeg "heldigvis" en rigtig blondine, så er ikke så behåret dernede, så skraberen er rigelig fin!

Anmeld

18. maj 2009

Fiona78

Ville også ønske man kunne få vokset "kusinen" her i Hjørring da jeg selv er super træt af at barbere mig hveranden dag men det kan jo være det er gået min næse forbi at der er nogen der faktisk udfører det her i byen
Jeg barberer mig under bruseren når jeg er færdig med at bade og jeg bruger Venus Breeze med indbygget gele og gør det mod hårene, døjer ikke med røde knoper men tror også min hud er hærdet dernede da jeg har barberet mig siden jeg var 15 (er nu 30)

Smider lige et spørgsmål mere ind i den her tråd: kan man nå ned og barbere sig når man er gravid?? Måske et lidt dumt spørgsmål men har nu tænkt en del over det da jeg næsten ikke kan klare tanken om at gå "au naturel" når jeg forhåbentlig bliver gravid, ellers komer kæresten altså på arbejde

Anmeld

18. maj 2009

tascia

Fiona78 skriver:

Ville også ønske man kunne få vokset "kusinen" her i Hjørring da jeg selv er super træt af at barbere mig hveranden dag men det kan jo være det er gået min næse forbi at der er nogen der faktisk udfører det her i byen
Jeg barberer mig under bruseren når jeg er færdig med at bade og jeg bruger Venus Breeze med indbygget gele og gør det mod hårene, døjer ikke med røde knoper men tror også min hud er hærdet dernede da jeg har barberet mig siden jeg var 15 (er nu 30)

Smider lige et spørgsmål mere ind i den her tråd: kan man nå ned og barbere sig når man er gravid?? Måske et lidt dumt spørgsmål men har nu tænkt en del over det da jeg næsten ikke kan klare tanken om at gå "au naturel" når jeg forhåbentlig bliver gravid, ellers komer kæresten altså på arbejde

der er vel en skønhedsklinik i Hjørring eller? der hvor jeg får vokset ben laver de også ansigtbehandlinger, massage, make-up etc.

//Natascia

Anmeld

18. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg bruger Venus Embrace og balsam eller gel.Jeg får ingen knopper eller nået rødhed.

Anmeld

18. maj 2009

DK

Fiona78 skriver:

Altså da jeg var højgravid, så kunne jeg ikke rigtig nå og kunne da slet ikke se, så jeg holdt med at barberere mig. Nu er jeg som skrevet blondine og har derfor en lille lys "måtte" og var ikke rædselsslagen over at være "au naturel".

Måske hvis jeg havde været virkelig ihærdig med spejle og den slags kunne det have ladet sig gøre, men jeg gav altså op uden kamp omkring 2 mdr. før fødslen. Jeg kunne jo heller ikke "se" noget dernede pga. maven, så jeg glemte det vist bare sådan lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.