Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det kan du have ret i.
Det kan du have ret i.
det skal nok gå, bare du går op til lægen og bliver tjækket så du ikke tumler for meget med det i hoved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: det skal nok gå, bare du går op til lægen og bliver tjækket så du ikke tumler for meget med det i hoved
Tak
Det skal jeg. Og så kommer der lige en opdatering i morgen
Anonym skriver: Tak Det skal jeg. Og så kommer der lige en opdatering i morgen
super, vil jeg se frem til, men husk på, nogle prøver fx klamydia kan der godt gå et par dage før man kan få svar på
Princesspigen skriver: super, vil jeg se frem til, men husk på, nogle prøver fx klamydia kan der godt gå et par dage før man kan få svar på
Har ikke klamydia, fik lavet en test i sidste uge og fik svaret i dag, Men må lige se på det i morgen
Anonym skriver: Har ikke klamydia, fik lavet en test i sidste uge og fik svaret i dag, Men må lige se på det i morgen
kay super, men ihværtifal held og lykke
Princesspigen skriver: kay super, men ihværtifal held og lykke
Tusind tak
Anonym skriver: Ååh, det er ikke skadeligt vel?
Ååh, det er ikke skadeligt vel?
Nej
Medmindre du ingenting gør, så kan der vidst godt skade. Du kan få stikpiller og creme på apoteket.
Adrina skriver: Nej Medmindre du ingenting gør, så kan der vidst godt skade. Du kan få stikpiller og creme på apoteket.
Åh det godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128