Kløe og smerte ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hej girls.

Jeg havde sex her i søndags, og han startede med at slikke mig og give finger hvor efter vi havde alm. sex. I går og i dag har jeg så haft ondt bagerst i skede, samt kløe, svie og rødme .. er det slitage fordi det er 14 dages tid siden vi havde sex sidst eller ?

jeg kan se du har fået tid til lægen hvilke er det klogeste

men nej ingen sex i 14 dage burdte ikke give de gener du har, så ja enten svamp eller andet, måske enda sex sygdom  

selv er jeg en pige der ikke bryder mig om kondom, så derfor er jeg "normalt" på p-piller ( er gravid lige pt) men fordi jeg ikke bryder mig om kondom går jeg meget op i både med fast partner og som single at jeg hver 3-6 måned bliver tjækket for sex sygdomme og ligende.. hvilke os har resulteret at den ene gang jeg faktis er blevet smittet med klamydia, er jeg blevet behandlet så hurtigt at der intet er sket ved det og ikke har haft det siden

kan klart anbefales

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg kan se du har fået tid til lægen hvilke er det klogeste

men nej ingen sex i 14 dage burdte ikke give de gener du har, så ja enten svamp eller andet, måske enda sex sygdom  

selv er jeg en pige der ikke bryder mig om kondom, så derfor er jeg "normalt" på p-piller ( er gravid lige pt) men fordi jeg ikke bryder mig om kondom går jeg meget op i både med fast partner og som single at jeg hver 3-6 måned bliver tjækket for sex sygdomme og ligende.. hvilke os har resulteret at den ene gang jeg faktis er blevet smittet med klamydia, er jeg blevet behandlet så hurtigt at der intet er sket ved det og ikke har haft det siden

kan klart anbefales

Håber bare det er svamp. Er selv lidt nervøs for at det er et eller andet

Det kunne være jeg skulle gøre det fast. Har siden min søn blev født blevet tjekket hver 6 månede og har intet haft 7.9.13

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Håber bare det er svamp. Er selv lidt nervøs for at det er et eller andet

Det kunne være jeg skulle gøre det fast. Har siden min søn blev født blevet tjekket hver 6 månede og har intet haft 7.9.13

man kan sige, sku det være andet så bliver det behandlet og så er det det  så det ville jeg ikke være så nervøs for..

men ja jeg vil klart anbefale at blive tjækket reglmæssigt især hvis du har ubeskyttet sex, os selv om det sku være den samme fyr altid..

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

man kan sige, sku det være andet så bliver det behandlet og så er det det  så det ville jeg ikke være så nervøs for..

men ja jeg vil klart anbefale at blive tjækket reglmæssigt især hvis du har ubeskyttet sex, os selv om det sku være den samme fyr altid..

Det er rigtigt nok. Men hader bare at have noget. Har haft klamydia en gang og blev virkelig ked af det

Og nu skulle jeg selvfølge lige kigge der nede med et spejl av nu.

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Canesten, er det sådan noget creme?

Ja, du kan få både creme og en stikpille  Jeg så lige du havde fået en tid til lægen - super, så lad lægen vurdere det først  Det kan evt. også være klamydia, men vi krydser for at det kun er svamp 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ja, du kan få både creme og en stikpille  Jeg så lige du havde fået en tid til lægen - super, så lad lægen vurdere det først  Det kan evt. også være klamydia, men vi krydser for at det kun er svamp 

Ingen klamydia her! Blev tjekket i sidste uge og fik svaret idag.

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det er rigtigt nok. Men hader bare at have noget. Har haft klamydia en gang og blev virkelig ked af det

Og nu skulle jeg selvfølge lige kigge der nede med et spejl av nu.

det kan jo også være så lille en ting som en lille rift du har fået..

i det han har givet dig finger kan han godt have revet dig og det kan give gener, og hvis der så kommer lidt bakterier i bliver en rift til mere klør, gener og svie.. så det kan jo være så lille en ting som det

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ingen klamydia her! Blev tjekket i sidste uge og fik svaret idag.

Godt 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det kan jo også være så lille en ting som en lille rift du har fået..

i det han har givet dig finger kan han godt have revet dig og det kan give gener, og hvis der så kommer lidt bakterier i bliver en rift til mere klør, gener og svie.. så det kan jo være så lille en ting som det

Det kan du have ret i.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Godt 

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.