Kløe og smerte ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
27 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Hej girls.

Jeg havde sex her i søndags, og han startede med at slikke mig og give finger hvor efter vi havde alm. sex. I går og i dag har jeg så haft ondt bagerst i skede, samt kløe, svie og rødme .. er det slitage fordi det er 14 dages tid siden vi havde sex sidst eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Brugte I kondom?? Hvis ikke kan det godt lyde som om at du har fået svamp. Kontakt din læge imorgen tidlig.

Anmeld

28. august 2012

Adrina

Det kan det muligvis være, men jeg tænkte straks "svamp". Jeg fik svamp i sommerferien og det var ligesom det du har beskrevet. Uanset hvad, så smut ind forbi lægen

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Min første tanke er også svamp  Du kan købe noget Canesten i håndkøb på apoteket 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Brugte I kondom?? Hvis ikke kan det godt lyde som om at du har fået svamp. Kontakt din læge imorgen tidlig.

Nej intet kondom ..

Svamp? Så det er ikke skadeligt?

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Adrina skriver:

Det kan det muligvis være, men jeg tænkte straks "svamp". Jeg fik svamp i sommerferien og det var ligesom det du har beskrevet. Uanset hvad, så smut ind forbi lægen

Ååh, det er ikke skadeligt vel?

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Min første tanke er også svamp  Du kan købe noget Canesten i håndkøb på apoteket 

Canesten, er det sådan noget creme?

Anmeld

28. august 2012

Muhmi

Bliv tjekket hos lægen, det kan både lyde som svamp, men desværre også som klamydia... Afstiafsted med dig og held og lykke

Anmeld

28. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Nej intet kondom ..

Svamp? Så det er ikke skadeligt?

Hvis man går med det i alt for lang tid så tror jeg ikke på at det kan være sundt længere. Du skal nok højst have nogle piller og Canesten at smøre dig med. Det skulle jeg da jeg havde det. Men ring til din læge imorgen.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hvis man går med det i alt for lang tid så tror jeg ikke på at det kan være sundt længere. Du skal nok højst have nogle piller og Canesten at smøre dig med. Det skulle jeg da jeg havde det. Men ring til din læge imorgen.

Skal der op i morgen formiddag, så kan jeg lige spørge med det samme

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.