Da Bob blev til Daisy...vil I se min blomsterbil-griner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

saxa

Eva skriver:

Så fik jeg lavet min skønne bil, som fortæller lidt om hende der har den-griner- min store dreng synes dog det er virkelig pinligt og vil ikke køre med mig...han mener jeg er den pinligste mor i verden...skønt...
Knus Eva..

Hvor er den fed... hehe... Du er sq da lige lidt for cool...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Nemlig

Tusind tak-smiler...er så glad for min nye helt specielle bil-smiler

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Hvor er den fed... hehe... Du er sq da lige lidt for cool...

Hæhæ....tusind tak....

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

KarinaIda skriver:

Den er da super fin... Kunne sagtens selv finde på sådan noget, men får ALDRIG manden med på den... Der mener han der ryger noget af hans mandlige side væk, hvis vi fik en gammel bil der blev fikset op på sådan en måde... Hehe...
Men super fed.. Misunder dig din blomsterbil

Knus Karina - som også elsker marguritter....

Mange tak..er også vild med den blomst...og tror også tit det er mændende der ikke liiiiiige synes det er en god idé med en sådan bil...mon jeg kan få en mand til at køre emed mig-griner

Anmeld

17. maj 2009

KarinaIda

Eva skriver:

Mange tak..er også vild med den blomst...og tror også tit det er mændende der ikke liiiiiige synes det er en god idé med en sådan bil...mon jeg kan få en mand til at køre emed mig-griner

Ja det jo lige det.. så må du ud og se om bilden kan score dig en date som vil med blomsterbilen en dag Hehe..
Og ellers vil jeg da med glæde tage en tur med dig i den Hehe

Jeg har fundet en gammel fiat 500 eller morris mascot som jeg gerne vil have og sætte mit eget præg på, så min datter og jeg kan hygge os i den.... Heh.. Bare sådan en gammel brugt en som ikke er så dyr.. Nå vi nu har en bil mere!!

Anmeld

17. maj 2009

Pia.

Jeg har sat kryds i "du er ikke rigtig klog" - men det har du jo aldrig været *GG* - Men det er jo bare det der gør dig til den skønneste, dejligste, varmeste og kærligste person...

Din bil er super skøn og passer til skønne dig...

Varmt knus fra Pia.

Anmeld

17. maj 2009

Tina2

Den er da blevet superfin

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg har sat kryds i "du er ikke rigtig klog" - men det har du jo aldrig været *GG* - Men det er jo bare det der gør dig til den skønneste, dejligste, varmeste og kærligste person...

Din bil er super skøn og passer til skønne dig...

Varmt knus fra Pia.

Hæhæ...hvor er du sød...
Tak og ja, jeg erf sgu ikke helt normal...men hvme vil være det, hvis alternativet erf at være som alle andre...griner..
Knus Eva..

Anmeld

17. maj 2009

Becks

Hvor er den FED
Haha du er en tosse, Eva, men en fed én af slagsen

Knus

Anmeld

17. maj 2009

Miamaja

fam.4xc skriver:

den er sød med blomsterne, men havde været endnu sødere hvis selve bilen også havde fået en frisk farve

mener det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.