Da Bob blev til Daisy...vil I se min blomsterbil-griner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Eva...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.135 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Honningblomst

Så fik jeg lavet min skønne bil, som fortæller lidt om hende der har den-griner- min store dreng synes dog det er virkelig pinligt og vil ikke køre med mig...han mener jeg er den pinligste mor i verden...skønt...
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

lonemus

Hvis jeg skal være helt ærlig, syntes jeg farven på selve bilen er lidt trist og kedelig - så jeg syntes kun det har pyntet, at der er kommet lidt farve på

Knuz

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

Hvor er den bare fed super fin, det ville jeg sgu os ha gjort hvis Claus gik med til det men det gør han næppe hi hi. Ha ha typisk drenge i den alder   så kan han gå ved siden af 

Anmeld

17. maj 2009

Maddox

Hvor er den bare fiiin..
Det kunne jeg også sagtens ha' fundet på
Tror nu ikke jeg kunne få kæresten lokket med til det, på nogen af bilerne, da det er "min" vi kører i når vi skal nogen steder sammen.. haha

Anmeld

17. maj 2009

Heidi.

Den er fin.. og nem at få øje på, på p-pladesen-

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Den er fin.. og nem at få øje på, på p-pladesen-

Tak-smiler- og ja det er den...især fordi jeg også har sat en blomst fast i antennen-griner..

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Solajma skriver:

Hvor er den bare fiiin..
Det kunne jeg også sagtens ha' fundet på
Tror nu ikke jeg kunne få kæresten lokket med til det, på nogen af bilerne, da det er "min" vi kører i når vi skal nogen steder sammen.. haha

Tak-smiler- tror faktisk heller ikke den var gået hvis hvis jeg havde haft en mand, men der skal jo også are være lidt fordele ved at være alene-smiler

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Hvor er den bare fed super fin, det ville jeg sgu os ha gjort hvis Claus gik med til det men det gør han næppe hi hi. Ha ha typisk drenge i den alder   så kan han gå ved siden af 

Hæhæ....ja ikke...de mænd er lidt kedelige eller måske knap så mærkelige som os kvinder-smiler...
Jeppe gemte sig i går da han kørte med mig-griner

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, syntes jeg farven på selve bilen er lidt trist og kedelig - så jeg syntes kun det har pyntet, at der er kommet lidt farve på

Knuz

Tak, smukke...ja, den var nemlig virkelig kedelig og efter jeg har fået den har jeg virkelig lagt mærke til hvor mange biler der er i den dødsyge farve...smiler..

Anmeld

17. maj 2009

lonemus

Eva skriver:

Jeppe gemte sig i går da han kørte med mig-griner

HA-HA - Herlig dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.