Da Bob blev til Daisy...vil I se min blomsterbil-griner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

A.

SÅÅÅ fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Den er da blevet festlig

Anmeld

17. maj 2009

Marie;-)

Kunne være mega blæret hvis den lige var pink under blomsterne i stedet! :-) Men det er nok også dyrt for lidt lir!! ;-)

Anmeld

17. maj 2009

Balderson

Kan sgu godt forstå din store søn ;0)

Synes nok det havde set mere fedt ud hvis du havde farvet den pink først og så komme blomster på..

Grå er bare sådan en kedelig farve, som bundfarve.. Så jeg er ikke pjattet med den..

Men du kan da altid ser hvor din bil holder...

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Marie;-) skriver:

Kunne være mega blæret hvis den lige var pink under blomsterne i stedet! :-) Men det er nok også dyrt for lidt lir!! ;-)

Ja, det ville nok koste en del...nu har det intet kostet mig at sætte blomster på...så det går lige-smiler

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

Balderson skriver:

Kan sgu godt forstå din store søn ;0)

Synes nok det havde set mere fedt ud hvis du havde farvet den pink først og så komme blomster på..

Grå er bare sådan en kedelig farve, som bundfarve.. Så jeg er ikke pjattet med den..

Men du kan da altid ser hvor din bil holder...

Ej, jeg ville altså ikke bruge penge på at lave sådan noget....det er da for meget...men når det kan laves gratis så er det da sjovt...og netop det at den er astfalt farvet og blomsterne, det gør den netop fin...smiler.

Anmeld

17. maj 2009

fam.4xc

den er sød med blomsterne, men havde været endnu sødere hvis selve bilen også havde fået en frisk farve

Anmeld

17. maj 2009

KarinaIda

Den er da super fin... Kunne sagtens selv finde på sådan noget, men får ALDRIG manden med på den... Der mener han der ryger noget af hans mandlige side væk, hvis vi fik en gammel bil der blev fikset op på sådan en måde... Hehe...
Men super fed.. Misunder dig din blomsterbil

Knus Karina - som også elsker marguritter....

Anmeld

17. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Ej, jeg ville altså ikke bruge penge på at lave sådan noget....det er da for meget...men når det kan laves gratis så er det da sjovt... og netop det at den er astfalt farvet og blomsterne, det gør den netop fin...smiler.

Nemlig

Anmeld

17. maj 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

den er sød med blomsterne, men havde været endnu sødere hvis selve bilen også havde fået en frisk farve

Det ville blive for meget....og så ville det jo koste penge-smiler- det her har kostet mig et par timers arbejde og det er alt...-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.