Køre prøve !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Moar2011

Becks skriver:

Samme dag jeg skulle til køreprøve, havde jeg min 16 leksion, og jeg kørte SÅ dårligt, glemte at gå ned i 2 gear når jeg skulle dreje, og hvis jeg skulle dreje til venstre, kom jeg næsten over i modkørenes vejbane.

Glemte at holde hvor jeg havde vigepligt, og havde nær kørt en cykelist ned.. Jeg sagde til min kørelærer at jeg SLET ikke var klar til køreprøven, som lå en ½ time senere..
Men han sagde at jeg skulle prøve - Og det gik så godt, og jeg bestod.. Nu har jeg haft mit kort i 14 mdr.

jaaa jeg må bare tro på mig selv og gi det en chance..
har os haft 6 ekstra køretimer.

jeg er heller ikk go til at komme ned i 2gear når vi kommer til en kryds eller rundkørelse hvor der er fri til bare at køre uden at stoppe op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Becks

Storms-Mor skriver:

jaaa jeg må bare tro på mig selv og gi det en chance..
har os haft 6 ekstra køretimer.

jeg er heller ikk go til at komme ned i 2gear når vi kommer til en kryds eller rundkørelse hvor der er fri til bare at køre uden at stoppe op..

Det kommer, huske du først lære at køre bil når du har fået kortet

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

Storms-Mor skriver:

er det en folder man kan hente et sted på nettet ? ..

- hvad svaret du så, hvis du kan huske det ? ..
jeg skal op imorgen og her kommer man nemlig IKKE op dagen efter, der kan gå en månede..

Jeg ikke man kan hente den nogen steder på nettet... Ved ikke om alle køreskoler aflevere sådan et lille hæfte... 

Jeg kan ikke huske nu hvad jeg svarede den sagkyndige... Jeg rodede rundt i det hele fordi jeg var nervøs... 

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Becks skriver:

Det kommer, huske du først lære at køre bil når du har fået kortet

ja lige præcis ...

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Solstrålebørn skriver:

Jeg ikke man kan hente den nogen steder på nettet... Ved ikke om alle køreskoler aflevere sådan et lille hæfte... 

Jeg kan ikke huske nu hvad jeg svarede den sagkyndige... Jeg rodede rundt i det hele fordi jeg var nervøs... 

spurgte min kærelærer idag om man kunne se et sted nogen af de spørgsmål man kan få stillet, der sagde han nej, men flere jeg kender fik et hæfte der hvor de tog kørekort

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

Storms-Mor skriver:

spurgte min kærelærer idag om man kunne se et sted nogen af de spørgsmål man kan få stillet, der sagde han nej, men flere jeg kender fik et hæfte der hvor de tog kørekort

Hmm... Lyder mærkeligt... Synes det er rart at få det hæfte og øve det igennem man kan ske og blive spurgt om... 

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Solstrålebørn skriver:

Hmm... Lyder mærkeligt... Synes det er rart at få det hæfte og øve det igennem man kan ske og blive spurgt om... 

ja os MIG - men det ejer de ikke , det gennemgå man lige inden man skal op ca

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

Storms-Mor skriver:

ja os MIG - men det ejer de ikke , det gennemgå man lige inden man skal op ca

Æv altså... 

Men held og lykke... 

Anmeld

28. august 2012

Solstrålebørn

Hvordan gik det? 

Anmeld

28. august 2012

Moar2011

Solstrålebørn skriver:

Hvordan gik det? 

jeg DUMPET !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.