Køre prøve !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
45 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Moar2011

Jeg skal lige om hjørnet til køre prøve og er DØD nervøs ! Ville så gerne bestå og ikke tænke mere på det kørekort og den kørelærer !

Hjælp mig piger så jeg er bedst mulig klar !
Hvilken spørgsmål kan jeg blive stillet ?- Kom med alle dem i blev stillet både uden på bilen og inde i bilen ..

Råd tages imod med kys hånd - også hvis i har andre gode erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

LilleChelle

Jeg blev bare bedt om at tjekke om bremserne fungerede som de skulle. 

Anmeld

27. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

du blir jo bedt om at ku dine lektier. Så kan de bare skyde løs! og bare du kan svare på 1 ud af 3 må du kører.

bare sørg for at orientere dig i god tid og husk din teori! andet er der ikke at gøre. Og hvis du blir bedt om at svinge til højre eller venstre og du kommer i tvivl og blir nervøs så for guds skyld fortæt ligeud og bevar roen. Det må de ik dumpe dig for. Men de kan dumpe dig for usikker kørsel i forhold til det de beder dig om - og du bare gør tingene i angst uden at se dig over skuldrende. Så følg din mavefornemmelse, og husk din teori.

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

LilleChelle skriver:

Jeg blev bare bedt om at tjekke om bremserne fungerede som de skulle. 

Hvad sagde og gjorde du så ?

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

du blir jo bedt om at ku dine lektier. Så kan de bare skyde løs! og bare du kan svare på 1 ud af 3 må du kører.

bare sørg for at orientere dig i god tid og husk din teori! andet er der ikke at gøre. Og hvis du blir bedt om at svinge til højre eller venstre og du kommer i tvivl og blir nervøs så for guds skyld fortæt ligeud og bevar roen. Det må de ik dumpe dig for. Men de kan dumpe dig for usikker kørsel i forhold til det de beder dig om - og du bare gør tingene i angst uden at se dig over skuldrende. Så følg din mavefornemmelse, og husk din teori.

Mine lektier - her er det sådan at jeg får det afvide omkring bilen lige inden jeg skal op til køreprøven !
Så det kunne jo være rart at tænke det igennem hjemme inden..

Taak for rådene

Anmeld

27. august 2012

LilleChelle

Storms-Mor skriver:

Hvad sagde og gjorde du så ?

Trykkede på bremsen tre gange, og tændte bilen - så skal bremsepedalen lige falde et par cm. som om luften går ud af den. 
Jeg skulle ikke forklarer hvorfor - bare vise det. 

Anmeld

27. august 2012

mor-til-en-dejlig-baby

var da så lidt. & held og lykke

Anmeld

27. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Storms-Mor skriver:

Jeg skal lige om hjørnet til køre prøve og er DØD nervøs ! Ville så gerne bestå og ikke tænke mere på det kørekort og den kørelærer !

Hjælp mig piger så jeg er bedst mulig klar !
Hvilken spørgsmål kan jeg blive stillet ?- Kom med alle dem i blev stillet både uden på bilen og inde i bilen ..

Råd tages imod med kys hånd - også hvis i har andre gode erfaringer!

Har ingen erfaring, da jeg først nu skal begynde at tage kørekort, men ville ønske dig held og lykke

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

LilleChelle skriver:

Trykkede på bremsen tre gange, og tændte bilen - så skal bremsepedalen lige falde et par cm. som om luften går ud af den. 
Jeg skulle ikke forklarer hvorfor - bare vise det. 

Nemlig os sådan jeg ville gøre !
Var det, det eneste du sku gør inden du sku ud og køre!?
Hvor tog du kørekort henne?

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

PT skriver:

Har ingen erfaring, da jeg først nu skal begynde at tage kørekort, men ville ønske dig held og lykke

Tak og lige over håber du får en sødere kørelærer end jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.