Køre prøve !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Moar2011

LilleChelle skriver:

Jah - det tror jeg også. 

Jeg havde endda en kørelærer som sad i bilen da hun så han kom ud af døren, og sagde: Du bliver med garanti testet i bremserne  

fedt at du var så forberedt !

Håber bare så meget at jeg består, orker ikke mere at have det her hængene overhovedet, men slapper slet ikke af når man køre med min kørelærer og så er han tit muggen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Moar2011

Becks skriver:

Start med at sige til den sagkyndige, at du er nervøs.. Det gjorde jeg og det lettede ligesom hele stemningen..

Jeg blev bedt om at tjekke bremser, ratslør og dæk..

Det jeg frygtede var at skulle vise parrael parkering, men det bad han mig ikke om..

Held og lykke

hvad svaret du så ?

Ja, det håber jeg heller ikke, da jeg synes det er svært !

Anmeld

27. august 2012

LilleChelle

Storms-Mor skriver:

fedt at du var så forberedt !

Håber bare så meget at jeg består, orker ikke mere at have det her hængene overhovedet, men slapper slet ikke af når man køre med min kørelærer og så er han tit muggen..

Jeg havde en kørelærer som altid sad med hendes iphone og lavede alt muligt andet end at holde øje med hvor jeg kørte :p 

- Jeg havde absolut ingen problemer, tog det som det kom og var ikke nervøs på noget tidspunkt. Hvilket jeg også tror var noget af grunden til at jeg kom så let igennem, kun med 2 ekstra køretimer pga. ventetid ved køreprøven. 

Snak med den køresagkyndige, smil og vær glad. Består du ikke denne gang, får du bare nogle ekstra timer og bliver mere sikker, inden du bliver sluppet løs på vejene  

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

LilleChelle skriver:

Jeg havde en kørelærer som altid sad med hendes iphone og lavede alt muligt andet end at holde øje med hvor jeg kørte :p 

- Jeg havde absolut ingen problemer, tog det som det kom og var ikke nervøs på noget tidspunkt. Hvilket jeg også tror var noget af grunden til at jeg kom så let igennem, kun med 2 ekstra køretimer pga. ventetid ved køreprøven. 

Snak med den køresagkyndige, smil og vær glad. Består du ikke denne gang, får du bare nogle ekstra timer og bliver mere sikker, inden du bliver sluppet løs på vejene  

det gør min os - men hvis man ikk gør lige præcis det han ville have, eller man går i stå i et kryds eller kommer til at gør nået som på længere sigt kan koste et værksted besøg, så FLIPPER han.

jeg har fået 4 gange 45min ekstra.

Anmeld

27. august 2012

Becks

Storms-Mor skriver:

hvad svaret du så ?

Ja, det håber jeg heller ikke, da jeg synes det er svært !

Jeg viste ham markeringen, hvor man kan se om dækket er slidt ned eller ej..

Trykkede 3 gange på bremsen, med motoren slukket, holdte min fod på bremsen og tændte.. Derefter faldt bremsen et par cm..

Efter jeg tjekkede bremsen, sørgede jeg for bilen stod i frigear og håndbremsen var trukket (Stadig med motoren tændt), rullede vinduet ned og gik ud af bilen og drejede på rattet igennem vinduet, der tjekkede jeg at hjulene drejede med

Anmeld

27. august 2012

LilleChelle

Storms-Mor skriver:

det gør min os - men hvis man ikk gør lige præcis det han ville have, eller man går i stå i et kryds eller kommer til at gør nået som på længere sigt kan koste et værksted besøg, så FLIPPER han.

jeg har fået 4 gange 45min ekstra.

Så skal du 'bare' tage det roligt når du skal køre med den køresagkyndige  

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Becks skriver:

Jeg viste ham markeringen, hvor man kan se om dækket er slidt ned eller ej..

Trykkede 3 gange på bremsen, med motoren slukket, holdte min fod på bremsen og tændte.. Derefter faldt bremsen et par cm..

Efter jeg tjekkede bremsen, sørgede jeg for bilen stod i frigear og håndbremsen var trukket (Stadig med motoren tændt), rullede vinduet ned og gik ud af bilen og drejede på rattet igennem vinduet, der tjekkede jeg at hjulene drejede med

Du jo god
Det har jeg nok glemt imogen pga nervøitet

Anmeld

27. august 2012

Becks

Storms-Mor skriver:

Du jo god
Det har jeg nok glemt imogen pga nervøitet

Krydser for dig, det skal nok gå...

Anmeld

27. august 2012

Moar2011

Becks skriver:

Krydser for dig, det skal nok gå...

var ude at køre idag, og der var jeg dumpet hvis den galte

Anmeld

27. august 2012

Becks

Storms-Mor skriver:

var ude at køre idag, og der var jeg dumpet hvis den galte

Samme dag jeg skulle til køreprøve, havde jeg min 16 leksion, og jeg kørte SÅ dårligt, glemte at gå ned i 2 gear når jeg skulle dreje, og hvis jeg skulle dreje til venstre, kom jeg næsten over i modkørenes vejbane.

Glemte at holde hvor jeg havde vigepligt, og havde nær kørt en cykelist ned.. Jeg sagde til min kørelærer at jeg SLET ikke var klar til køreprøven, som lå en ½ time senere..
Men han sagde at jeg skulle prøve - Og det gik så godt, og jeg bestod.. Nu har jeg haft mit kort i 14 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.