Sengetider for jeres poder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Da Oscar var på den alder blev han puttet kl. 18.. 
Han var også helt færdig ..
Nu blir han puttet halv 9 . Hvilket resulterer i ingen sur dreng , og en dreng som sover hele natten ..

I weekenderne kommer han senest i seng ved 9 tiden ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Hvis han viser tegn på at han er træt der så ville jeg putte ham. Der er ingen grund til at trække det ud for bettemanden. 

Men du kunne jo evt når han er faldet i dyb søvn (og for din egen skyld) sætte dig ind til ham imens han sover og så måske læse lidt i en bog derinde eller bare kigge lidt på ham, så du ikke føler dig helt slået ud over ikke at have set ham hele dagen. Men nok kun hvis du kan komme derind uforstyrret

Det lyder som en rigtig god ide som jeg er sikker på jeg vil prøve at benytte lidt

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Da Oscar var på den alder blev han puttet kl. 18.. 
Han var også helt færdig ..
Nu blir han puttet halv 9 . Hvilket resulterer i ingen sur dreng , og en dreng som sover hele natten ..

I weekenderne kommer han senest i seng ved 9 tiden ..  

Dejligt med en morgenfrisk dreng 

Anmeld

26. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Du har helt ret, sad bare og blev helt trist for savner ham bare allerede

Jeg har også sådan nogen dage, hvor jeg kun lige når at sige hej om morgenen, og så kommer jeg først hjem når han sover.. og selvom hans seng står i vores soveværelse, så savner jeg ham bare så meget.. Så giver dig lige en stor 

Jeg tænker hvor meget sover han om dagen?

Anmeld

26. august 2012

stm2812

Anonym skriver:

Det lyder som en rigtig god ide som jeg er sikker på jeg vil prøve at benytte lidt

Og om det så bare er 5 minutter så betyder det bare så meget for en at man lige får set sit lille barn. Og så er de jo bare ekstra bedårende når de sover men held og lykke med det hvis i ender med at putte ham noget tidligere. 

Føler med dig. Er svært at undvære sit barn en hel dag

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg har også sådan nogen dage, hvor jeg kun lige når at sige hej om morgenen, og så kommer jeg først hjem når han sover.. og selvom hans seng står i vores soveværelse, så savner jeg ham bare så meget.. Så giver dig lige en stor 

Jeg tænker hvor meget sover han om dagen?

Tusind tak 

Han sover mellem 2-3 timer i vuggeren 

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Og om det så bare er 5 minutter så betyder det bare så meget for en at man lige får set sit lille barn. Og så er de jo bare ekstra bedårende når de sover men held og lykke med det hvis i ender med at putte ham noget tidligere. 

Føler med dig. Er svært at undvære sit barn en hel dag

Tusind tak for dit råd 

Anmeld

28. august 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Du har helt ret, sad bare og blev helt trist for savner ham bare allerede

Det kan jeg godt følge dig i... Det er det der er så hårdt når man har dumme arbejdstider...

Anmeld

28. august 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Storm er 18 mdr og kommer i seng kl 18.30

Noah er 5 år og kommer i seng kl 19.

I min verden er der ikke noget som hedder "for tidligt" i seng, når de har den alder (altså forstå mig ret) de har jo stadig brug for de der 12 timer ca.

Ved godt at det er rigtig super træls at du ikke ser din dreng, men hvis han er træt, så syntes jeg han bør puttes

Børn har brug for rutiner.

Anmeld

28. august 2012

Isabella_mor

Villads 19 (snart 20) mdr. I seng kl 19... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.