Sengetider for jeres poder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Johanne er 11 måneder og kommer i seng kl 18.30

Monica

Når så er det jo ikke helt forkert..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Muhmi

Silas har siden han var 9-10 mdr. gammel blevet lagt mellem 19.00 og 20.00... Vi prøver at vudere os frem til hvor træt han er.. Her til aften er han blevet lagt for 5 minutter siden og sover trygt allerede.. Men han havde også en meget vågen nat i går, så han trænger til en god nattesøvn i nat

Anmeld

26. august 2012

Tip!

Min søn er 3 år og 10 mdr bliver puttet til kl 19.. Han er TRÆT.. De fleste dage er han også oppe kl 6, når jeg møder på dagvagt kl syv.. De dage jeg har aftenvagt sover han gerne til kl 7 - 7.30

Anmeld

26. august 2012

wmillapigenw

min søn på 5 måneder kommer også i seng mellem 18 - 19 tit og nogle gange 19:30 men sjældent den bliver det før han kommer i seng
& jeg ville ligge ham i seng når han er træt og så er det bare ærgeligt man ikke kommer til at se ham så meget de få dage, men så er man der jo med dem de andre dage  

Anmeld

26. august 2012

Den lykkelige

Sådan gjorde min datter også.. det var så bare mellem 18-19 hun kom normalt.. nu er hun total stegt mellem 17-18.. ja meget tidlig, men synes det så synd når hun er så træt.. så vi har altid lagt hende når hun er træt.. nu er hun blevet lidt ældre.. faktisk præcist 1,5 år idag.. og kommer selv og siger "ooooove" (sove) kl ca 18.30-19 stykker.. så nu er det reguleret lidt.. men synes det var synd at tvinge hende til at sove senere når hun var møg træt.. så hellere stå tidligere op.. selvom hun dog stadig sov til 6.30 ca..

Anmeld

26. august 2012

christinak

Anonym skriver:

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Vores dreng på lidt over 4 måneder har ikke rigtig nogle faste sengetider endnu da han ikke har fået en rutine endnu

Anmeld

26. august 2012

stm2812

Anonym skriver:

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Hvis han viser tegn på at han er træt der så ville jeg putte ham. Der er ingen grund til at trække det ud for bettemanden. 

Men du kunne jo evt når han er faldet i dyb søvn (og for din egen skyld) sætte dig ind til ham imens han sover og så måske læse lidt i en bog derinde eller bare kigge lidt på ham, så du ikke føler dig helt slået ud over ikke at have set ham hele dagen. Men nok kun hvis du kan komme derind uforstyrret

Anmeld

26. august 2012

Mettefpigen

Her er bassen næsten 1 år og han blir lagt mellem 19-20...

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Da Isabella startede i vuggestue for 1 år siden, så var hun også helt færdig kl. 18. Vi lagde hende i seng, og hun sov til kl. 5-6 næste morgen  Hvis han viser træthed, så ville jeg putte ham. 

Nu er hun snart 2 og i dag er hun f.eks. kommet i seng kl. 19. Her kommer hun i seng mellem 18-19.30, så kan hun heller ikke holde til mere. I torsdags gik hun f.eks. selv i seng 17.45 

Anmeld

26. august 2012

MorDk

Vores dreng er knapt 2 år og kommer i seng mellem 19.00 og 19.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.