Sengetider for jeres poder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Anonym trådstarter

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Min søn er 11½ månede og før vuggestue start kom han i seng mellem kl 19-20 men efter vuggestue start er han helt færdig også i weekenden mellem kl 18-19.. Skal han bare have lov til at bliver lagt der eller ville i trække den til hvad han var vant til inden? 

Manden mener at han bare burde komme i seng mellem 18-19 synes bare det er meget tidligt..   Starter på skiftehold lige om lidt og vagten hedder fra 06.50-19.00 så får jeg ham jo ikke at se de dage

Hvis han er træt der og sover som han skal så ville jeg putte ham i seng når han er træt.

Anmeld

26. august 2012

Mutti2

Min datter (4 år) bliver puttet kl 20.

Og om fredagen må hun være lige så længe oppe som hun vil. Og sådan har det været siden hun var omkring 1 år.

De fleste dage er der intet, men somme tider har hun lige brug for en halv time på øjet når hun kommer hjem fra BH.

Men ellers funker det fint herhjemme

knus

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Hvis han er træt der og sover som han skal så ville jeg putte ham i seng når han er træt.

Ja kan jo godt se du nok har ret, det er bare hans mor her der er pylret

Anmeld

26. august 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Ja kan jo godt se du nok har ret, det er bare hans mor her der er pylret

Det er da heller ikke rart at du ikke ser ham de dage men hvor mange dage snakker vi om?

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Min datter (4 år) bliver puttet kl 20.

Og om fredagen må hun være lige så længe oppe som hun vil. Og sådan har det været siden hun var omkring 1 år.

De fleste dage er der intet, men somme tider har hun lige brug for en halv time på øjet når hun kommer hjem fra BH.

Men ellers funker det fint herhjemme

knus

Det lyder også som et godt system

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Det er da heller ikke rart at du ikke ser ham de dage men hvor mange dage snakker vi om?

Nej men det handler måske om 3 ud af 7 dage

Anmeld

26. august 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Put ham når han er træt til det... Det er synd at tvinge ham til at blive oppe...

Anmeld

26. august 2012

Troldemommi

Johanne er 11 måneder og kommer i seng kl 18.30

Monica

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

Plysbjørnen skriver:

Put ham når han er træt til det... Det er synd at tvinge ham til at blive oppe...

Du har helt ret, sad bare og blev helt trist for savner ham bare allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.