Emmaljunga cerox klapvogn = l*rt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Benjamins'mor

Baagøe skriver:

Kan jo være de har løjet om alderen hvorfor sælge en vogn, der kun er 1 md. gammel Alle vogne har stelnummer, så du kan trygt gå ned i butikken med den og via stelnummeret se om der stadig er garanti på den.

Jeg havde en Emmaljunga Cerox 2.0 og var super glad for den - ville til enhver tid vælge samme igen

De syntes den var for indviklet. Og jeg "hoppede" ihvertfald på den, da jeg lige havde solgt en af samme grund, den var for indviklet, dog ikke en emmaljunga jeg solgte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Benjamins'mor

Mortil2tiloktober skriver:

KAn desværre ikke åbne linket.
Men som hende over mig skriver så har den stel nr så jeg ville smutte ned og få det tjekket .
For det med den bremse undre mig ufattelig meget især når vognen ikke er ældre.
Vores er over 1 år og den fungerer simpelthen så godt med alt. Ja hjulene knirker især hvis de er våde men ikke noget jeg ligger mærke til .

Vidste ikke det med stel nr, så må jeg lige et smut forbi en babysam med den.

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

AndreasMor84 skriver:

Mine hjul på Nitro City knirker også og Babysam sagde, at det generelt var et "problem" med Emmaljunga. Man kan selv købe en olie til det hos cykelhandleren

VD40 hedder det, men det virker ikke langtid af gangen.

Anmeld

27. august 2012

AndreasMor84

Benjamins'mor skriver:

VD40 hedder det, men det virker ikke langtid af gangen.

Jeg fik at vide at man IKKE måtte bruge VD40 i Babysam, men at man sku købe en syrefri olie hos cykelhandleren..

Men hvad ved jeg

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

De syntes den var for indviklet. Og jeg "hoppede" ihvertfald på den, da jeg lige havde solgt en af samme grund, den var for indviklet, dog ikke en emmaljunga jeg solgte.

For indviklet!? Lyder sært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.