Emmaljunga cerox klapvogn = l*rt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Clisolka

Baby2påvej skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvilken model du har, men jeg er super tilfreds med vores cerox 2.0.
Den bremser fint, selerne kan spændes godt så vores tynde pige er spændt godt fast.
Det eneste minus er at hjulet nogle gange knirker, og det kun er butikken der må eje smøremidlet (vidundermidlet)

Nu du skriver at hjulet knirker - det gør vores også, men ikke noget jeg lægger videre mærke til efter et stykke tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Benjamins'mor

Baby2påvej skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvilken model du har, men jeg er super tilfreds med vores cerox 2.0.
Den bremser fint, selerne kan spændes godt så vores tynde pige er spændt godt fast.
Det eneste minus er at hjulet nogle gange knirker, og det kun er butikken der må eje smøremidlet (vidundermidlet)

Jeg ved ikke om det er 1 eller 2. Men min knirker også i hjulene.

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Nu du skriver at hjulet knirker - det gør vores også, men ikke noget jeg lægger videre mærke til efter et stykke tid 

Jeg ligger mærke til når vores knirker, især hvis dækkene er våde pågrund af regn.

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Benjamins'mor skriver:

Jeg ligger mærke til når vores knirker, især hvis dækkene er våde pågrund af regn.

Vores gør det i alt slags vejr har jeg lagt mærke til 

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Vores gør det i alt slags vejr har jeg lagt mærke til 

Det gør vores også.
Men det er slemmest når det regner.

Anmeld

26. august 2012

mortilnoahogmelina

Benjamins'mor skriver:

Har købt den brugt, men enig.

Øv , det var lidt noget skidt .
Kan du ikke kontakte tidlig ejer og bede om kvittering ??
Det er jo mange penge købt brugt eller ej .
Jeg undre mig bare over du siger bremsen ikke virker , kan du sætte billed ind af din vogn ??

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Mortil2tiloktober skriver:

Øv , det var lidt noget skidt .
Kan du ikke kontakte tidlig ejer og bede om kvittering ??
Det er jo mange penge købt brugt eller ej .
Jeg undre mig bare over du siger bremsen ikke virker , kan du sætte billed ind af din vogn ??

Desværre er på fra mobil.
Men kan ikke huske hvad tidligere ejer hedder eller adresse.

http://www.google.dk/search?hl=da&gl=dk&si te=webhp&tbm=isch&source=hp&q=emmaljun ga+cerox+brun&oq=emmaljunga+cerox+brun&gs_ l=mobile-gws-hp.3...1316.12545.0.13108.24.8.1.13.1 4.0.305.1084.0j4j1j1.6.0...0.0...1ac.xRiSSv8F388&a mp;biw=320&bih=416&sei=MHU6UOzJNY_4sgbB8YC YBA#p=0
Den ligner nogenlunde billede 1,2 og 3.
Den er bare lysebrun der hvor denne er sort.

Anmeld

26. august 2012

Pige2009

Benjamins'mor skriver:

Problemet er at den er købt brugt, så kan ikke gøre så meget.
Men den havde kun været brugt få gange, så var alligevel lidt dum ikke og bede om at få kvittering med så den kunne laves hvis noget gik i stykker.
Tidligere ejer købte den i babysam i april 2012, jeg købte den af dem i maj 2012.

Kan jo være de har løjet om alderen hvorfor sælge en vogn, der kun er 1 md. gammel Alle vogne har stelnummer, så du kan trygt gå ned i butikken med den og via stelnummeret se om der stadig er garanti på den.

Jeg havde en Emmaljunga Cerox 2.0 og var super glad for den - ville til enhver tid vælge samme igen

Anmeld

26. august 2012

mortilnoahogmelina

Benjamins'mor skriver:

KAn

Desværre er på fra mobil.
Men kan ikke huske hvad tidligere ejer hedder eller adresse.

http://www.google.dk/search?hl=da&gl=dk&si te=webhp&tbm=isch&source=hp&q=emmaljun ga+cerox+brun&oq=emmaljunga+cerox+brun&gs_ l=mobile-gws-hp.3...1316.12545.0.13108.24.8.1.13.1 4.0.305.1084.0j4j1j1.6.0...0.0...1ac.xRiSSv8F388&a mp;biw=320&bih=416&sei=MHU6UOzJNY_4sgbB8YC YBA#p=0
Den ligner nogenlunde billede 1,2 og 3.
Den er bare lysebrun der hvor denne er sort.

KAn desværre ikke åbne linket.
Men som hende over mig skriver så har den stel nr så jeg ville smutte ned og få det tjekket .
For det med den bremse undre mig ufattelig meget især når vognen ikke er ældre.
Vores er over 1 år og den fungerer simpelthen så godt med alt. Ja hjulene knirker især hvis de er våde men ikke noget jeg ligger mærke til .

Anmeld

26. august 2012

AndreasMor84

Benjamins'mor skriver:

Det gør vores også.
Men det er slemmest når det regner.

Mine hjul på Nitro City knirker også og Babysam sagde, at det generelt var et "problem" med Emmaljunga. Man kan selv købe en olie til det hos cykelhandleren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.