Emmaljunga cerox klapvogn = l*rt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.295 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Benjamins'mor

Andre der har haft problemer med deres?

Synes efterhånden kun den volder problemer...
Bremserne virker rigtigt dårligt, den kan køre selvom den er bremset og så er håndtaget til at bremse med altid stramt, og selerne kan ikke strammes helt ind så min søn kan klatre ud af den...

Undskyld et brokke indlæg... Men føler godtnok jeg har smidt penge ud af vinduet for noget l*rt. Havde før en basson combivogn og den var faktisk bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

B&J

jeg er super glad for vores den kunne jeg ikke undvære efter vi har haft i et års tid nu ja så døde hjulet altså men efter 2dage fik vi et helt nyt super fint...

Anmeld

26. august 2012

Victoriasmor88

Jeg er nu også vildt glad for vores  

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Jeg er vildt glad for vores, og har ingen problemer oplevet (købt brugt) 

Anmeld

26. august 2012

AndreasMor84

Hvis den kan køre selvom den er bremset er den jo defekt? Jeg ville klage over de fejl du har observeret:-)

Anmeld

26. august 2012

mortilnoahogmelina

Jeg er nu oven ud tilfreds med vores og er virkelig glad for den ..

Men jeg synes da klart du skal klage , det er jo en vogn til 4000 kr det er da mange penge at smide ud i luften .

Anmeld

26. august 2012

2babygirls

Benjamins'mor skriver:

Andre der har haft problemer med deres?

Synes efterhånden kun den volder problemer...
Bremserne virker rigtigt dårligt, den kan køre selvom den er bremset og så er håndtaget til at bremse med altid stramt, og selerne kan ikke strammes helt ind så min søn kan klatre ud af den...

Undskyld et brokke indlæg... Men føler godtnok jeg har smidt penge ud af vinduet for noget l*rt. Havde før en basson combivogn og den var faktisk bedre

Nu ved jeg ikke lige hvilken model du har, men jeg er super tilfreds med vores cerox 2.0.
Den bremser fint, selerne kan spændes godt så vores tynde pige er spændt godt fast.
Det eneste minus er at hjulet nogle gange knirker, og det kun er butikken der må eje smøremidlet (vidundermidlet)

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Babymor2010 skriver:

Jeg er vildt glad for vores, og har ingen problemer oplevet (købt brugt) 

Min er også købt brugt. Den havde været brugt få gange.

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

AndreasMor84 skriver:

Hvis den kan køre selvom den er bremset er den jo defekt? Jeg ville klage over de fejl du har observeret:-)

Problemet er at den er købt brugt, så kan ikke gøre så meget.
Men den havde kun været brugt få gange, så var alligevel lidt dum ikke og bede om at få kvittering med så den kunne laves hvis noget gik i stykker.
Tidligere ejer købte den i babysam i april 2012, jeg købte den af dem i maj 2012.

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er nu oven ud tilfreds med vores og er virkelig glad for den ..

Men jeg synes da klart du skal klage , det er jo en vogn til 4000 kr det er da mange penge at smide ud i luften .

Har købt den brugt, men enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.