Meget kraftig blødning :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.626 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. august 2012

Anonym trådstarter

Andre der døjer med det ?

Har fået mens igår og gu hvor jeg efterhånden hader det. Bløder voldsom meget, har lige skiftet bind 3 gange i løbet af 5 min.Jeg tar hver månede piller mod kraftig blødninger og de plejer at virke. Men det sidste 3 gange har der bare ikke været effekt. Så snartjeg rejser mig op, vælter det ud. Kan mærker store klumper ( beklager de ulækker detaljer ) på str med 5 kr vælte ud.

Tør ikke bevæge mig uden for en dør, for bløder igennem bind & tampax i løbet af 10 min. Aghh hvor jeg virkelig hader dette. Har været ved lægen men der er ikke så meget at gøre, han foreslog hormon spiral og han har søgt tilskud til denne.

Men hjælper det mon ??? Andre der har samme problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Har fået mens igår og gu hvor jeg efterhånden hader det. Bløder voldsom meget, har lige skiftet bind 3 gange i løbet af 5 min.Jeg tar hver månede piller mod kraftig blødninger og de plejer at virke. Men det sidste 3 gange har der bare ikke været effekt. Så snartjeg rejser mig op, vælter det ud. Kan mærker store klumper ( beklager de ulækker detaljer ) på str med 5 kr vælte ud.

Tør ikke bevæge mig uden for en dør, for bløder igennem bind & tampax i løbet af 10 min. Aghh hvor jeg virkelig hader dette. Har været ved lægen men der er ikke så meget at gøre, han foreslog hormon spiral og han har søgt tilskud til denne.

Åhh ja hvor jeg kender det..!

OG det er blevet værre efter jeg har født og smerterne er også blevet rigtig slemme, det er ligesom veer, der hvor man siger puha okay det var en ve, og så bare uden pauserne.. 

Så på torsdag skal jeg til gyn. og undersøges og så skal jeg nok have en homonspiral. 

Anmeld

25. august 2012

Nemesis

Havde det helt som dig! jeg var fange hjemme for kunne ikke bare gå. indkøb blev planlagt så jeg kunne satse på at nå hjem inden jeg blødte igennem.

Jeg har fået fjernet min livmoderslimhinde og har ikke mere mens!!! halleluja!

MEN Jeg er også færdig med at få børn og er også steriliseret!

Hvis du ikke allerede går hos en gynækolog så bliv henvist til en.

Jeg ved dog at hormonspiralen også standser blødningerne, da den udtørrer slimhinden, så måske det er en mulighed for dig?

:-) Sisse som nu er blødningsfri :-D

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Havde det helt som dig! jeg var fange hjemme for kunne ikke bare gå. indkøb blev planlagt så jeg kunne satse på at nå hjem inden jeg blødte igennem.

Jeg har fået fjernet min livmoderslimhinde og har ikke mere mens!!! halleluja!

MEN Jeg er også færdig med at få børn og er også steriliseret!

Hvis du ikke allerede går hos en gynækolog så bliv henvist til en.

Jeg ved dog at hormonspiralen også standser blødningerne, da den udtørrer slimhinden, så måske det er en mulighed for dig?

:-) Sisse som nu er blødningsfri :-D

Jeg kan heller ikke så godt bevæge mig udenfor. Pillerne har dog haft hjulet, men nu er det 3 periode de ikke virker.

Så ubehageligt - bløder igennem tampax & bind på 5 min

Nej går ikke hos gyn - spurgte lægen på sygehuset på et tidspunkt. Men fik ikke rigtig nogle muligheder eller løsninger.

Ringede til vagtlægen sidste gang for at høre hvad jeg kunne gøre, om jeg måtte tage flere af de piller. Da jeg allerede tog de anbefalede. Hun sagde hun syntes jeg skulle få en hormon spiral.

Ved ikke hvad der bedste er ?? måske jeg bare skulle prøve. Er det mon bedste og få en henvisning til gyn ?

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Åhh ja hvor jeg kender det..!

OG det er blevet værre efter jeg har født og smerterne er også blevet rigtig slemme, det er ligesom veer, der hvor man siger puha okay det var en ve, og så bare uden pauserne.. 

Så på torsdag skal jeg til gyn. og undersøges og så skal jeg nok have en homonspiral. 

Mit var slet inden jeg fik nr 3. Så var der en god lang pause og nu er den helt galt igen. Pillerne plejer som sagt og kunne hjælpe. Men det ser ud til at være slut nu. 3 periode hvor blødningerne er lige så kraftige som uden jeg tar dem

Min læge har søgt om tilskud til spiral og er godkendt. Men vil det virke?

Anmeld

25. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Mit var slet inden jeg fik nr 3. Så var der en god lang pause og nu er den helt galt igen. Pillerne plejer som sagt og kunne hjælpe. Men det ser ud til at være slut nu. 3 periode hvor blødningerne er lige så kraftige som uden jeg tar dem

Min læge har søgt om tilskud til spiral og er godkendt. Men vil det virke?

Er du blevet undersøgt ved en gyn? Der kan jo være en anden årsdag til man bløder så meget, jeg skal skannes på onsdag, for at tjekke om alt er normalt, inden jeg skal have spiral, jeg får også tilskud, men den er stadig dyr. 

Du kan bare skrive privat, hvis du ikke vil have det ud i det offentlige rum.

Anmeld

25. august 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke så godt bevæge mig udenfor. Pillerne har dog haft hjulet, men nu er det 3 periode de ikke virker.

Så ubehageligt - bløder igennem tampax & bind på 5 min

Nej går ikke hos gyn - spurgte lægen på sygehuset på et tidspunkt. Men fik ikke rigtig nogle muligheder eller løsninger.

Ringede til vagtlægen sidste gang for at høre hvad jeg kunne gøre, om jeg måtte tage flere af de piller. Da jeg allerede tog de anbefalede. Hun sagde hun syntes jeg skulle få en hormon spiral.

Ved ikke hvad der bedste er ?? måske jeg bare skulle prøve. Er det mon bedste og få en henvisning til gyn ?

jeg synes da klart du skala blive henvist til en gynækolog. 

Og også få spiralen lagt op ved denne, jeg fik lagt min sidste spiral, det var dog en kobber, hos lægen - og nu har vi Magnus

Anmeld

25. august 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Jeg havde det lige som dig efter jeg havde fædt nr 2 og det var bare slet ikke til at klare. Jeg snakket med min lage som forslog homonspiral og den fik jeg i okt sidste år og så blødte jeg i næsten 3 uger og siden da har jeg ikke blødt ret meget. Jeg bløder lige en måske 2 dage hver månede og nogen måneder springer det helt over og for hulan da det er nice.

Mit råd til dig er at prøve homonspiral og hvis det ikke lige er dig kan du jo få den tafet ud igen.

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Er du blevet undersøgt ved en gyn? Der kan jo være en anden årsdag til man bløder så meget, jeg skal skannes på onsdag, for at tjekke om alt er normalt, inden jeg skal have spiral, jeg får også tilskud, men den er stadig dyr. 

Du kan bare skrive privat, hvis du ikke vil have det ud i det offentlige rum.

Nej det er jeg ikke. Har snakket med lægen da jeg ringede angående spiralen. Han sagde jeg godt kunne få en henvisning, men takkede nej. Da de jo kan ligge den. Men måske jeg alligevel skal bede om det.

Årsag  troede bare det var noget med slimhinden ?

Anmeld

25. august 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg havde det lige som dig efter jeg havde fædt nr 2 og det var bare slet ikke til at klare. Jeg snakket med min lage som forslog homonspiral og den fik jeg i okt sidste år og så blødte jeg i næsten 3 uger og siden da har jeg ikke blødt ret meget. Jeg bløder lige en måske 2 dage hver månede og nogen måneder springer det helt over og for hulan da det er nice.

Mit råd til dig er at prøve homonspiral og hvis det ikke lige er dig kan du jo få den tafet ud igen.

Åh det kunne da være dejligt. Kan slet ikke lave noget de dage, af frygt for at bløde igennem. Før hjalp pillerne men det gør de så ikke mere

Det dur jo ikke. Er der bivirkninger ? Åg har trukket den, har aldrig spist p piller, og er generalt ikke så meget for hormon påvirkning, men ser ud til det er den eneste løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.