Må bare lige flashe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

pemiro

UnderCover35 skriver:

Den smukke test jeg har taget nu her i formiddag 

Jeg er 4+4 i dag og har testet løbende den sidste uge og i fredags var stregerne så utydelige de ikke kunne fanges på et billede...

Tør ikke helt tro på det efter 2 gange hvor fostret er gået til men 3. gang må være lykkens gang, det skal det bare være 

Mange gange tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

UnderCover37

pemiro skriver:

Mange gange tillykke

Tusind tak!

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

LMX skriver:

Kæmpe stort tillykke

Man kan nok ikke overvinde angsten, men du kan prøve at sige til dig selv at det er bedre for dig og baby hvis du ikke bekymrer dig for meget.

Prøv at glæde dig over det at være gravid også selvom risikoen er der. Bekymringer fører ikke noget godt med sig.

Vi  for at alt går som det skal.

Tusind tak

Ja jeg ved godt jeg skal være positiv, men lige nu er jeg nok lidt i fornægtelse, ingen tvivl om at jeg er glad men jeg tør ikke skrige det ud i verden som jeg gjorde sidst...

Prøver at lade være med at bekymre mig og sige til mig selv at det nok skal gå...

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

hmmm .. Jamen jeg har da overlevet, men det har været en kamp uden lige... det har bestemt ikke været sjovt dennegang.. blandt andet også fordi der har været smerter og blod på papiret denne gang også 

Men tror jeg denne gang gjorde det lettere for mig selv ved at tænke : " Jeg skal være glad, jeg skal være stolt, jeg skal være mor", "for hvis jeg mister igen vil jeg blive ked af det uanset om jeg har glædet mig eller ej". 

Det gjorde det så også lettere for mig at jeg blev scannet hver uge af min gyn indtil uge 10, så der "kun" gik en uge imellem bekymringerne... 

Det er bare svært at ligge alle de forrige gange bagved sig.. men man får mere ud af at glæde sig, tror på det er godt for Psyken og optimismen og kroppen, at glæde sig over graviditeten, i stedet for at leve i angst. 

Jeg kan godt huske at du døjede med blødninger og blev scannet ofte - hurra for en forstående gynækolog  
Ellers havde det hele vidst være for svært...

Jeg tror også at min han vil se mig ofte, som han sagde jeg skulle ikke tøve med at ringe hvis der var smerter eller lign også inden jeg skal scannes ved 6+2 

Og det beroliger mig en del faktisk, at vide at jeg bare kan ringe og ikke skal henvises alle mulige steder hen...

Jeg har sat mig for at leve "normalt" indtil jeg er sikker på at den bliver siddende, dvs jeg arbejder som jeg plejer, passer dog på hvis det niver rigeligt (trods kvalme...) og lever ellers som jeg ville gøre normalt (dog uden kaffe i rå mængder/alkohol v. festlige lejligheder) og når vi er sikre på at det er NU vi tror på at den overlever så skal jeg ud for at skrige det ud over hele landet 

Anmeld

24. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Jeg kan godt huske at du døjede med blødninger og blev scannet ofte - hurra for en forstående gynækolog  
Ellers havde det hele vidst være for svært...

Jeg tror også at min han vil se mig ofte, som han sagde jeg skulle ikke tøve med at ringe hvis der var smerter eller lign også inden jeg skal scannes ved 6+2 

Og det beroliger mig en del faktisk, at vide at jeg bare kan ringe og ikke skal henvises alle mulige steder hen...

Jeg har sat mig for at leve "normalt" indtil jeg er sikker på at den bliver siddende, dvs jeg arbejder som jeg plejer, passer dog på hvis det niver rigeligt (trods kvalme...) og lever ellers som jeg ville gøre normalt (dog uden kaffe i rå mængder/alkohol v. festlige lejligheder) og når vi er sikre på at det er NU vi tror på at den overlever så skal jeg ud for at skrige det ud over hele landet 

Ja Hurra for den gyn... Ja det er rart at have en sikkerhed i at kunne komme til en gyn når man render med de tanker.. det bliver dejligt for dig, nu skal den bare blive siddende skal den

Altså pga mine blødninger blev jeg jo hjemme og blev sygemeldt af min gyn, og hun blev siddende. De andre gange hvor jeg har aborteret og er begyndt at bløde har mine tidligere læger altid sagt: Du skal gøre som du plejer, for hvis du arbortere, aborterer du, og det er der ikke noget der kan ændre, dvs jeg arbejdede med tunge løft, havde masse overarbejde Ol. og jeg tabte fosteret hver gang. Intil min gyn kom på banen. 

Tror du skal passe lidt på dig selv 

Anmeld

24. august 2012

Najsen86

jeg er sikker på at 3. gang er lykkens gang.. 

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Ja Hurra for den gyn... Ja det er rart at have en sikkerhed i at kunne komme til en gyn når man render med de tanker.. det bliver dejligt for dig, nu skal den bare blive siddende skal den

Altså pga mine blødninger blev jeg jo hjemme og blev sygemeldt af min gyn, og hun blev siddende. De andre gange hvor jeg har aborteret og er begyndt at bløde har mine tidligere læger altid sagt: Du skal gøre som du plejer, for hvis du arbortere, aborterer du, og det er der ikke noget der kan ændre, dvs jeg arbejdede med tunge løft, havde masse overarbejde Ol. og jeg tabte fosteret hver gang. Intil min gyn kom på banen. 

Tror du skal passe lidt på dig selv 

Det vil jeg bestemt også gøre - sådan må du endelig ikke forstå det..
Jeg synes bare jeg holdt helt op med at leve de andre gange af skræk (specielt anden gang vi mistede i uge 10) og det hjalp ikke noget... 

Åh ja jeg vil bare så gerne være hvor du er om ca 28 uger

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Najsen86 skriver:

jeg er sikker på at 3. gang er lykkens gang.. 

Tusind tak! 

Anmeld

24. august 2012

Miss Church

Mange gange tillykke med den flotte test 

alt hvad jeg kan for, at det er jeres tur nu. Og en masse babyklister sender jeg din vej 

Anmeld

24. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Det vil jeg bestemt også gøre - sådan må du endelig ikke forstå det..
Jeg synes bare jeg holdt helt op med at leve de andre gange af skræk (specielt anden gang vi mistede i uge 10) og det hjalp ikke noget... 

Åh ja jeg vil bare så gerne være hvor du er om ca 28 uger

Jeg krydser hårstrå, tånegle arme og ben for du er det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.