Må bare lige flashe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. august 2012

UnderCover37

Den smukke test jeg har taget nu her i formiddag 

Jeg er 4+4 i dag og har testet løbende den sidste uge og i fredags var stregerne så utydelige de ikke kunne fanges på et billede...

Tør ikke helt tro på det efter 2 gange hvor fostret er gået til men 3. gang må være lykkens gang, det skal det bare være 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

An&Jo

UnderCover35 skriver:

Jeg er 4+4 i dag og har testet løbende den sidste uge og i fredags var stregerne så utydelige de ikke kunne fanges på et billede...

Tør ikke helt tro på det efter 2 gange hvor fostret er gået til men 3. gang må være lykkens gang, det skal det bare være 

hvor er det fantastisk, krydser alt hvad jeg kan for at det må blive jeres tur denne gang..

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

An&Jo skriver:

hvor er det fantastisk, krydser alt hvad jeg kan for at det må blive jeres tur denne gang..

Tusind tusind tak 

Anmeld

24. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Stort tillykke søde! Selvfølgelig bliver babyen der denne gang det skal den

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

Stort tillykke søde! Selvfølgelig bliver babyen der denne gang det skal den

Tænker jeg skal gøre dig kunsten efter denne gang!

Tusind tak! 

Anmeld

24. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Tænker jeg skal gøre dig kunsten efter denne gang!

Tusind tak! 

det synes jeg bestemt lyder som en fantastisk ide

Anmeld

24. august 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

det synes jeg bestemt lyder som en fantastisk ide

Dét må være planen så 

Jeg tænkte på, hvordan overkommer man angsten for om det går galt igen?

Jeg har heldigvis en fantastisk gynækolog som vil scanne mig den 5/9 for at vi skal se at den selvfølgelig har det godt, hjerte og så vil han holde øje med mig... men hvordan overlever man den daglige angst for blodet på papiret og smerterne som man nærmest forventer?

Anmeld

24. august 2012

M&N

Sikke en flot test - STORT TILLYKKE!

Selvfølgelig er 3. gang lykkens gang .. Har selv været igennem en SA '11 og MA '11 og er nu gravid for 3. gang og er 13+3  

Der er flere eksempler herinde på at 3. gang er DENNE gang!

Tillykke endnu en gang, der er ingen tvivl! 

Anmeld

24. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Dét må være planen så 

Jeg tænkte på, hvordan overkommer man angsten for om det går galt igen?

Jeg har heldigvis en fantastisk gynækolog som vil scanne mig den 5/9 for at vi skal se at den selvfølgelig har det godt, hjerte og så vil han holde øje med mig... men hvordan overlever man den daglige angst for blodet på papiret og smerterne som man nærmest forventer?

hmmm .. Jamen jeg har da overlevet, men det har været en kamp uden lige... det har bestemt ikke været sjovt dennegang.. blandt andet også fordi der har været smerter og blod på papiret denne gang også 

Men tror jeg denne gang gjorde det lettere for mig selv ved at tænke : " Jeg skal være glad, jeg skal være stolt, jeg skal være mor", "for hvis jeg mister igen vil jeg blive ked af det uanset om jeg har glædet mig eller ej". 

Det gjorde det så også lettere for mig at jeg blev scannet hver uge af min gyn indtil uge 10, så der "kun" gik en uge imellem bekymringerne... 

Det er bare svært at ligge alle de forrige gange bagved sig.. men man får mere ud af at glæde sig, tror på det er godt for Psyken og optimismen og kroppen, at glæde sig over graviditeten, i stedet for at leve i angst. 

Anmeld

24. august 2012

LMX

Kæmpe stort tillykke

Man kan nok ikke overvinde angsten, men du kan prøve at sige til dig selv at det er bedre for dig og baby hvis du ikke bekymrer dig for meget.

Prøv at glæde dig over det at være gravid også selvom risikoen er der. Bekymringer fører ikke noget godt med sig.

Vi  for at alt går som det skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.