var ikk en SA men en GUL :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Åse

tanjaf88 skriver:

de fandt i dag ud af min graviditet sad uden for livmoderen fik fjernet venstre æggledere.. tænker nu hvor hurtig blev i gravid efter??? 

Var GUL år 2010 blev GUL igen 2012 og har nu ingen æggeleder tilbage, så skal starte i behanling ville jo' helst have en øko baby, Jeg havde vandsyster i æggeelederen, det fandt de først ud af efter den sidste operation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

tanjaf88

Karla skriver:

Tror du ikke det er din mens der er kommet? Hvor længe er det siden du fik fjernet æggelederen? Jeg blødte heller ikke ret meget efter operationen, men 6 dage efter fik jeg mange smerter og begyndte at bløde, det var så mens der kom

har snakket med dem på sygehuset, det 5 dage siden i dag, og de siger det lyder som min mens, så det går jeg ud fra.

Anmeld

28. august 2012

tanjaf88

Åse skriver:

Var GUL år 2010 blev GUL igen 2012 og har nu ingen æggeleder tilbage, så skal starte i behanling ville jo' helst have en øko baby, Jeg havde vandsyster i æggeelederen, det fandt de først ud af efter den sidste operation

EJ det jeg virkelig ked af og høre 

Anmeld

28. august 2012

Åse

tanjaf88 skriver:

EJ det jeg virkelig ked af og høre 

Min veninde der blev gul blev gravid 3 mdr. Efter, så hvis det tager mere end 6 mdr. Så gå til lægen og få undersøgt for vandsyster. Lægerne på det hospitalet jeg var på "ville have, at jeg havde haft en underlivs betændelse, som jeg aldrig har haft" de. Fandt så ud af at det var vandsyster og det kunne de havde fjernet og så ville det ikke havde været sket igen.

Anmeld

28. august 2012

tanjaf88

Åse skriver:

Min veninde der blev gul blev gravid 3 mdr. Efter, så hvis det tager mere end 6 mdr. Så gå til lægen og få undersøgt for vandsyster. Lægerne på det hospitalet jeg var på "ville have, at jeg havde haft en underlivs betændelse, som jeg aldrig har haft" de. Fandt så ud af at det var vandsyster og det kunne de havde fjernet og så ville det ikke havde været sket igen.

okay skal jeg huske

Anmeld

28. august 2012

Mettemus

Jeg har haft to... Vi forsøgte ikke igen lige efter første gang hvor jeg også fik fjernet venstre æggeleder. Anden gang var en rigtig hård omgang, men otte uger efter operationen, var hcg'et ude af min krop og jeg blev gravid i anden cyklus her efter.

Håber du hurtigt bliver gravid igen og får en dejlig graviditet. Det skal nok lykkes!

Anmeld

29. august 2012

tanjaf88

Mettemus skriver:

Jeg har haft to... Vi forsøgte ikke igen lige efter første gang hvor jeg også fik fjernet venstre æggeleder. Anden gang var en rigtig hård omgang, men otte uger efter operationen, var hcg'et ude af min krop og jeg blev gravid i anden cyklus her efter.

Håber du hurtigt bliver gravid igen og får en dejlig graviditet. Det skal nok lykkes!

okay

ja mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.