var ikk en SA men en GUL :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Puha hvor trist! Håber at kroppen snart kommer sig, så i ka få en bette, når i er klar igen! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

tanjaf88

Kakao skriver:

Hvor har jeg ondt af dig, at du har mistet

Til dig og jer andre, som også har oplevet det.. Hvordan fandt i ud af at i havde en GUL?

troede faktisk en sa  var i gang.. begyndte og bløde med smerter 5+3 intet i livmoderen blødte så igen 6+0 intet i livmoderen  men smerter. i går fandt de så ud af det var en gul 6+3 og fik fjernet venstre æggeleder. 

Anmeld

24. august 2012

Kløver

Rigtig ked af at høre. Har en bekendt som fik fjernet den ene æggeleder af samme årsager, hun blev gravid kort efter men var med fertilitetsbehandling, så kan desværre nok ikke sammenlignes

Kram, håber du snart bliver gravid igen, og det sidder som det skal

Anmeld

24. august 2012

tanjaf88

Kakao skriver:

Hvor har jeg ondt af dig, at du har mistet

Til dig og jer andre, som også har oplevet det.. Hvordan fandt i ud af at i havde en GUL?

troede faktisk en sa  var i gang.. begyndte og bløde med smerter 5+3 intet i livmoderen blødte så igen 6+0 intet i livmoderen  men smerter. i går fandt de så ud af det var en gul 6+3 og fik fjernet venstre æggeleder. 

Anmeld

24. august 2012

Rosengreen

Jeg fik fjernet en GUL og min venstre æggeleder. Jeg blev gravid med det samme igen  Nåede ikke engang at få mens. I følge beregningerne er jeg blvet gravid 2 uger efter operationen 

Anmeld

24. august 2012

tarkoflen

tanjaf88 skriver:

de fandt i dag ud af min graviditet sad uden for livmoderen fik fjernet venstre æggledere.. tænker nu hvor hurtig blev i gravid efter??? 

Øv det gør mig ondt at høre

Stort håber snart det bliver jeres tur!

Anmeld

24. august 2012

tanjaf88

mange tak, men vi har valgt og tage en pause nu, så vi beskytter os nok en måned i hvertfald.

Anmeld

24. august 2012

tanjaf88

Rosengreen skriver:

Jeg fik fjernet en GUL og min venstre æggeleder. Jeg blev gravid med det samme igen  Nåede ikke engang at få mens. I følge beregningerne er jeg blvet gravid 2 uger efter operationen 

okay ja dejligt men vi vil nok lige slappe lidt af..

Anmeld

28. august 2012

tanjaf88

jeg har efter kun pletblødt ( ingen frisk blod, jo på dagen, og meget lidt frisk 2 dage efter) og ingen smerter, nu bløder ( en del) jeg lige pluselig og med smerter som dog forsvandt efter jeg tog nogle smertestillende. Tror i ikke det normalt?? eller burde jeg kontakte lægen her kl 8 ???

Anmeld

28. august 2012

Karla

tanjaf88 skriver:

jeg har efter kun pletblødt ( ingen frisk blod, jo på dagen, og meget lidt frisk 2 dage efter) og ingen smerter, nu bløder ( en del) jeg lige pluselig og med smerter som dog forsvandt efter jeg tog nogle smertestillende. Tror i ikke det normalt?? eller burde jeg kontakte lægen her kl 8 ???

Tror du ikke det er din mens der er kommet? Hvor længe er det siden du fik fjernet æggelederen? Jeg blødte heller ikke ret meget efter operationen, men 6 dage efter fik jeg mange smerter og begyndte at bløde, det var så mens der kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.