var ikk en SA men en GUL :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.999 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. august 2012

tanjaf88

de fandt i dag ud af min graviditet sad uden for livmoderen fik fjernet venstre æggledere.. tænker nu hvor hurtig blev i gravid efter??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

MortilCilas

tanjaf88 skriver:

de fandt i dag ud af min graviditet sad uden for livmoderen fik fjernet venstre æggledere.. tænker nu hvor hurtig blev i gravid efter??? 

Kan ikke hjælpe dig med svar! Men du fortjener lige en

Anmeld

23. august 2012

tanjaf88

mange tak

Anmeld

23. august 2012

Camillos

tanjaf88 skriver:

hmmm jeg har også haft en gul. men fik fjernet gravdiditeten via kemo. så jeg ikke mistede min æggeleder,, så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål om hvor hurtigt jeg blev gravid. Da jeg ikke måtte blive gravid 3 måneder efter kemo behandlingen. 

er ked af at høre du skulle det igennem 

Anmeld

23. august 2012

Karla

tanjaf88 skriver:

Øv
Jeg har selv haft en GUL, og fik fjernet venstre æggeleder. Er nu i 2. cyklus, og skulle have haft mens igår, men den er ikke kommet, test siger negativ :/
Så kan desværre ikke rigtig komme med et svar på, hvor længe der går, men håber på det ikke er lang tid

Anmeld

23. august 2012

Kakao

Hvor har jeg ondt af dig, at du har mistet

Til dig og jer andre, som også har oplevet det.. Hvordan fandt i ud af at i havde en GUL?

Anmeld

23. august 2012

Karla

Kakao skriver:

Hvor har jeg ondt af dig, at du har mistet

Til dig og jer andre, som også har oplevet det.. Hvordan fandt i ud af at i havde en GUL?

Jeg tog til lægen om morgenen, fordi jeg var begyndt at bløde en smule, og havde hele natten haft voldsomme mavesmerter og ondt ved endetarmen. Var i uge 9 (efter egen beregning). Min læge ringede direkte op til gynækologisk ambulatorie, og fik en tid en halv time senere. Blev så scannet, og der kunne de se, at der ikke var noget i livmoderen.

Anmeld

23. august 2012

Kakao

Karla skriver:

Jeg tog til lægen om morgenen, fordi jeg var begyndt at bløde en smule, og havde hele natten haft voldsomme mavesmerter og ondt ved endetarmen. Var i uge 9 (efter egen beregning). Min læge ringede direkte op til gynækologisk ambulatorie, og fik en tid en halv time senere. Blev så scannet, og der kunne de se, at der ikke var noget i livmoderen.

Uha.. Det lyder godt nok ubehageligt

Tak for dit svar!

Anmeld

23. august 2012

Kakao

Karla skriver:

held og lykke med at at blive gravid igen

Anmeld

23. august 2012

Karla

Kakao skriver:

held og lykke med at at blive gravid igen

Ja, det er bestemt ikke sjovt at gå igennem det!
Tusind tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.