pletter i Flexibath.. hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Laulund87

Sådan ser vores også ud

Jeg har også prøvet at kradse i det, fjerne det osv. Det er ikke på overfladen og det smitter ikke af/lugter osv. Vi bruger det så stadigvæk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Sådan ser vores også ud

Jeg har også prøvet at kradse i det, fjerne det osv. Det er ikke på overfladen og det smitter ikke af/lugter osv. Vi bruger det så stadigvæk.

jeg syntes det ser virkelig underligt ud... 

jeg har sgu ikke lyst til at bruge det...  

jeg tror ikke det er noget sundt hvertfald ikke..

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Isabella_mor skriver:

jeg syntes det ser virkelig underligt ud... 

jeg har sgu ikke lyst til at bruge det...  

jeg tror ikke det er noget sundt hvertfald ikke..

Nej det har du nok ret i Heldigvis har jeg fået vænnet Maria til at komme i brusebad, det er så nemt. Så det bliver sjældent brugt.

Anmeld

24. august 2012

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Nej det har du nok ret i Heldigvis har jeg fået vænnet Maria til at komme i brusebad, det er så nemt. Så det bliver sjældent brugt.

ja villads kan heldigvis også godt være i brusebad.... han står bare på sin skammel mens jeg vasker ham det fungere da fint nok. men jeg syntes jo at han hygger sig sådan når han er i karbad... så det skal han gerne fortsætte med syntes jeg...

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Isabella_mor skriver:

ja villads kan heldigvis også godt være i brusebad.... han står bare på sin skammel mens jeg vasker ham det fungere da fint nok. men jeg syntes jo at han hygger sig sådan når han er i karbad... så det skal han gerne fortsætte med syntes jeg...

Ja helt klart de skal have lov til et karbad til de bliver helt rynkede

Vil du klage over det?

Anmeld

24. august 2012

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Ja helt klart de skal have lov til et karbad til de bliver helt rynkede

Vil du klage over det?

Jeg har skrevet en mail til ønskebørn og forklarer hvad det er samt sendt billeder med og forhørt mig omkring garanti osv. Mangler at få et svar. 

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Isabella_mor skriver:

Jeg har skrevet en mail til ønskebørn og forklarer hvad det er samt sendt billeder med og forhørt mig omkring garanti osv. Mangler at få et svar. 

Håber de snart svarer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.