pletter i Flexibath.. hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

ano14316

Har du prøvet med cilit bsng mug og skimmel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Isabella_mor

ano14316 skriver:

Har du prøvet med cilit bsng mug og skimmel?

yes..

Det er ikke umiddelbart noget der er på overladen, jeg har prøvet at kradse i det lidt i det med neglen, og det lugter btw heller ikke...  der kommer ikke noget af.!

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

jeg har sendt en mail til ønskebørn, der må sgu være en eller anden form for garanti på sådan et badekar der... 

Anmeld

23. august 2012

2babygirls

Tauf skriver:

Har du brugt olie i vandet når han har været i bad? For det kan det ikke tåle!

Vi brugte kun olie i starten, nu mest babyshower, men vores er 1,6år gammelt og ser fint ud.

Anmeld

23. august 2012

Alexander&Lærke

Tror desværre ikke man kan gøre så meget ved det, andet at give det andre gummilister.... Vi har en brusekabine som ser lidt ligesådan ud. Og det eneste vi kan gøre er at lave nye fuger.... Et større projekt, men det er mug/skimmel som har smalede sig inde i gummiet... Håber i kan få et nyt for der er da bare ikke okey efter kun 1,5 år.....

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Baby2påvej skriver:

Vi brugte kun olie i starten, nu mest babyshower, men vores er 1,6år gammelt og ser fint ud.

Der står bare man ikke må komme olie i:-)

Anmeld

23. august 2012

2babygirls

Tauf skriver:

Der står bare man ikke må komme olie i:-)

Ja, forstår ikke de tror spædbørn skal i sæbe

Anmeld

23. august 2012

Mussen2

Sådan så mit også ud og jeg tørrede på samme måde som dig. Desuden oplvede jeg at gummiet revnede/mørnede i samlingen på bagsiden, så der til sidst gik hul. Jeg havde desværre ikke bon men har købt et nyt....

Anmeld

23. august 2012

132319

Prøv med Eddike

Anmeld

24. august 2012

kristinaS

Prøv evt med en grydesvamp. Det ligner, hvad vi også har lidt af i vinduesfuger, og det tog jeg med den ru side af som grydesvamp, noget af det gik i hvert fald af.
Har badekaret i blå, har haft det i snart 2 år. Der er ingenting. Jeg putter som regel olie i, selvom det ikke anbefales, men min søn har så tør hud...jeg vender det altid på hovedet, slået sammen, så det drypper af i brusekabinen.

Det lyder da lidt til der evt er "noget?" med de grønne, u der er en anden der oplever det samme...og alle andre farver ikke gør?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.