pletter i Flexibath.. hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.539 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Isabella_mor

vi fik dette badekar til villads i julen 2010. det blev taget i brug i januar 2011. og er blevet brugt siden... 

nu er der kommet på meget kort tid RIGTIG MANGE af disse sorte pletter i gummiet..!!  hvad er det er det mug, svamp, jordslået eller hvad.!! 

og hvordan fjerner man det.. CILIT bang er prøvet... 

syntes det er lidt trælst. for er jo nødt til at bade knægten via et brusebad og det er altså bare ikke helt let... og han elsker jo sit bad.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

2babygirls

Isabella_mor skriver:

vi fik dette badekar til villads i julen 2010. det blev taget i brug i januar 2011. og er blevet brugt siden... 

nu er der kommet på meget kort tid RIGTIG MANGE af disse sorte pletter i gummiet..!!  hvad er det er det mug, svamp, jordslået eller hvad.!! 

og hvordan fjerner man det.. CILIT bang er prøvet... 

syntes det er lidt trælst. for er jo nødt til at bade knægten via et brusebad og det er altså bare ikke helt let... og han elsker jo sit bad.. 

Det er mug... Eller det ligner i hvert fald der der kommer på fugerne.

Vores er hvidt med grå gummikant og det har vi brugt i over et år, uden der er kommet sådan noget...

Hvordan går du med badekaret efter bad???

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

Baby2påvej skriver:

Det er mug... Eller det ligner i hvert fald der der kommer på fugerne.

Vores er hvidt med grå gummikant og det har vi brugt i over et år, uden der er kommet sådan noget...

Hvordan går du med badekaret efter bad???

jeg stiller det op ad væggen så vandet kan løbe ud og når det er tørt folder vi det sammen.. og stiller det på badeværelset...

Anmeld

23. august 2012

2babygirls

Isabella_mor skriver:

jeg stiller det op ad væggen så vandet kan løbe ud og når det er tørt folder vi det sammen.. og stiller det på badeværelset...

Okay, det gør vi som regel også (læs: martin gør, jeg tørre det af med det samme og sætter det på plads)

Anmeld

23. august 2012

RiUL

Kan du ikke prøve med klorin? Eller mon det bleger farverne.. Hmm 

Ellers hvad med udendørs rodalon? Eller eddike.. Det var nok nogle af de ting jeg havde prøvet  

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Isabella_mor skriver:

Indendørs rodalon kan du få i matas. Det tager det, men det er kommet fordi du folder det sammen inden det er fuldstændigt tørt. Vi plejer at tørre det af med en stofble inden vi folder det sammen.

Anmeld

23. august 2012

Rosengreen

Vi har det også i grønt. Det ligner præcis dit  Synes ellers vi har behandlet det godt..

Vi har virkeligt prøvet alt og alle produkter uden det har virket! (også rodalon)

Så følger lige med og håber der er nogen der har løsningen  

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Har du brugt olie i vandet når han har været i bad? For det kan det ikke tåle!

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

Tauf skriver:

Har du brugt olie i vandet når han har været i bad? For det kan det ikke tåle!

nej vi har ikke brugt olie i vandet..

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

HeXeri skriver:

Indendørs rodalon kan du få i matas. Det tager det, men det er kommet fordi du folder det sammen inden det er fuldstændigt tørt. Vi plejer at tørre det af med en stofble inden vi folder det sammen.

her står det og tørre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.