Åhhh jeg ved PRÆCIS hvordan du har det!!!! Hvilket er hvorfor du er NØDT til at droppe ud NU og gå efter dit mål!!!!!!!!
For nogle år siden havde jeg heller ingen HF el. lign, men læste til sygeplejerske. Jeg drømte så meget om at blive læge, og til sidst droppede jeg ud af sygeplejeskolen. Og alle(næsten) sagde, AAAJ hvor er det dumt/synd og lign at du har droppet ud at sypl studiet! Og at jeg nok ALDRIG ku få højt nok gennemsnit til at komme ind på lægestudiet i kbh(hvor gennemsnittet de sidste to år har være 10,8). Men jeg VILLE det bare af hele mit hjerte og vidste jeg forevigt ville fortryde hvis jeg ik gjorde ALT jeg kunne for at opnå det mål! Men ved du hvad? Det lykkedes sku for mig! Det tog længere end to år(jeg ville ik lukke mit eksamensbevis før jeg havde et højt nok gennemsnit, så jeg tog nogle fag jeg vidste jeg ku få en høj karakter i for at manipulere lidt -sig til hvis du vil ha gode råd!!!)
Håber du vælger at følge dit hjerte! Jeg ved sku heller ik om mine evner rækker som læge, men tror alle er usikre på sig selv et eller andet sted. Men hvis andre er gode nok, så er du og jeg det jo nok også!!!!
Kæmpe stor
og held og lykke fra Mona
Anmeld