Chraz skriver:
Hej piger 
Jeg er ved at uddanne mig som maler, men er kommet i tvivl om om det virkelig er dét jeg vil. Jeg går lidt med tanker om at uddanne mig til jordemoder i stedet selvom det vil betyde 2 år på VUC for at få en HF og så derefter 3 år på jordemoder skolen. Men jeg er virkelig i 7 sind.. Går hele tiden skal, skal ikke?
Det er nok mest om jeg virkelig har psyke til jordemoder jobbet der gør at jeg er lidt i tvivl. Synes selv jeg har en god psyke, men hvad nu hvis den ikke er så stærk som jeg tror? årh bum bum bum... Synes det er svært 
Ville egentlig ikke noget med dette indlæg.. Mest bare lige have luft tror jeg 
det er virkelig svært at komme ind som jordemoder, der er så mange ansøgende til meget få pladser at det kræver det mest vanvittige gennemsnit, sådan har det ihvertfald været de sidste par år..
Så hvis du er villig til at tage chancen og se om du kommer ind, så synes jeg virkelig du skal gøre det, man skal altid følge drømmen, og ikke bare nøjes med det som man tror man har lyst til..

Man skal vælge efter hvad man godt kan lide, og hvilke interesser man har og ikke bare hvad der er nemt..
Anmeld