Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

CA

Mettemus skriver:

Jeg smider lige en ide på bordet:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Jeg vil godt komme og danse lidt - sammen med Mette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

piadas

Carina87 skriver:

Man skal have lige den kjole man har i hovedet! Jeg sagde inden jeg så den her: " Jeg skal IKKE have noget med strut og perler". Prøvede en masse, men det var bare DEN! At den så var alt for dyr var en anden sag...  Heldigvis havde jeg mutti med, som selv var blevet snydt for drømmekjolen og spist af med den billgeste til sit bryllup, så hun ville ikke diskutere, om den skulle med hjem NU hænger den så bare og fylder! Og jeg har ofte diskussioner med mig selv om, om den skal gemmes. Mit hjerte siger JA, men min fornuft siger DUMT! Glæder mig til at se den du finder Hvad er du ude i? 

Jeg har stadig min, og Zilan mener helt bestemt, at hun skal have den på, når hun en dag skal giftes, så overvej lige det. Måske vil "Elin" gerne have den på, når hun en dag skal giftes!

Anmeld

4. september 2012

piadas

Mettemus skriver:

Jeg smider lige en ide på bordet:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Den er bare SÅ SEJ, den video - jeg har set den før (flere gange), for den er bare så gooood!

Anmeld

4. september 2012

piadas

Carina87 skriver:

Jeg vil godt komme og danse lidt - sammen med Mette? 

Jeg vil også!!!

Det skal bare lige siges, at jeg kun danser, når jeg er stangbacardi, så I bliver nødt til at sørge for noget alkohol til mig, hvis jeg skal være med!

Anmeld

5. september 2012

CA

piadas skriver:

Jeg har stadig min, og Zilan mener helt bestemt, at hun skal have den på, når hun en dag skal giftes, så overvej lige det. Måske vil "Elin" gerne have den på, når hun en dag skal giftes!

JA, og det er jo også det. Jeg har altid beundret min mors og synes det var skægt når den blev hevet frem. Men altså... Det er RET mange penge der hænger der og fylder fuldstændig sindsygt meget! Penge vi sagtens kunne bruge nu... 

Anmeld

5. september 2012

CA

piadas skriver:

Jeg vil også!!!

Det skal bare lige siges, at jeg kun danser, når jeg er stangbacardi, så I bliver nødt til at sørge for noget alkohol til mig, hvis jeg skal være med!

He he - det skal nok blive sjovt! Men du er jo ikke færdig med at amme til den tid Så du må nøjes med at danse lige så dårligt som mig! 

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Hihi I må hjertens gerne komme og danse - jeg skal nok sørge for drikkervarer af både den ene go den anden slags!!

Carina, hvis du boede lige om hjørnet kom jeg og prøvede den! Jeg har 1000vis af krav til den kjole jeg gerne vil have, men det skulle ikke undre mig, om jeg ender med at vælge noget stik modsat! Jeg vil gerne have noget lidt mere "let og luftigt" - altså fx noget tyndere stof på skørtet - svært at forklare!

Når jeg har været ude at prøve kjoler vender jeg tilbage til dig, hvis jeg falder for noget i stil med din! For så er det ikke utænkeligt at du kan komme af med din Hvad str. er den? Og med snøreryg eller? Hvilken pris forestiller du dig mon - bare ca.?!  

Anmeld

5. september 2012

CA

Anonym skriver:

Hihi I må hjertens gerne komme og danse - jeg skal nok sørge for drikkervarer af både den ene go den anden slags!!

Carina, hvis du boede lige om hjørnet kom jeg og prøvede den! Jeg har 1000vis af krav til den kjole jeg gerne vil have, men det skulle ikke undre mig, om jeg ender med at vælge noget stik modsat! Jeg vil gerne have noget lidt mere "let og luftigt" - altså fx noget tyndere stof på skørtet - svært at forklare!

Når jeg har været ude at prøve kjoler vender jeg tilbage til dig, hvis jeg falder for noget i stil med din! For så er det ikke utænkeligt at du kan komme af med din Hvad str. er den? Og med snøreryg eller? Hvilken pris forestiller du dig mon - bare ca.?!  

Du skal ud og prøve hundredevis af kjoler og sige "dur ikke!". Det er så sjovt at komme i alle de kjoler - også dem man aldrig kunne finde på at købe!
Min er en str. 42. Jeg er ret høj jo, og så vidt jeg husker er den syet lidt ind. Der er ikke mere at gi af i længden, men den kan sagtens lægges op. Den lukkes med lynlås og 26 små stofknapper(Hæklenål er en ret go ting at have med til når den skal af igen - ellers er det ret svært for de der mandefingre)
Jeg gav(eller MIN MOR gav) 10.000 for den. Den er sjovt nok kun brugt 1 gang. Jeg har før haft den salg, hvor jeg har sat den til 6.000 og været villig til at gå ned på 5.000. Men nu er jeg ved at være træt af at have den hængende, og vil også gerne gå længere ned hvis det er til dig Den er ikke renset efter brug, og det vil den selvfølgelig blive inden salg. Jeg vil bare først gøre det når den ER solgt, da den ellers bare skal stryges og presses igen, hvilket er ret dyrt! 

Du kan bare komme og prøve den, hvis du finder ud af det skal være noget i den stil alligevel, og som sagt er jeg til at handle med(og er ikke typen der blir fornærmet over bud)
Du skal jo alligevel op til Viborg/Farsø og kigge på børn om snart 

Anmeld

5. september 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Du skal ud og prøve hundredevis af kjoler og sige "dur ikke!". Det er så sjovt at komme i alle de kjoler - også dem man aldrig kunne finde på at købe!
Min er en str. 42. Jeg er ret høj jo, og så vidt jeg husker er den syet lidt ind. Der er ikke mere at gi af i længden, men den kan sagtens lægges op. Den lukkes med lynlås og 26 små stofknapper(Hæklenål er en ret go ting at have med til når den skal af igen - ellers er det ret svært for de der mandefingre)
Jeg gav(eller MIN MOR gav) 10.000 for den. Den er sjovt nok kun brugt 1 gang. Jeg har før haft den salg, hvor jeg har sat den til 6.000 og været villig til at gå ned på 5.000. Men nu er jeg ved at være træt af at have den hængende, og vil også gerne gå længere ned hvis det er til dig Den er ikke renset efter brug, og det vil den selvfølgelig blive inden salg. Jeg vil bare først gøre det når den ER solgt, da den ellers bare skal stryges og presses igen, hvilket er ret dyrt! 

Du kan bare komme og prøve den, hvis du finder ud af det skal være noget i den stil alligevel, og som sagt er jeg til at handle med(og er ikke typen der blir fornærmet over bud)
Du skal jo alligevel op til Viborg/Farsø og kigge på børn om snart 

Jeg er jo kun 168 så det er nok nærmere oplægning der skal til! Prisen lyder ganske rimelig, og jeg vil helt sikkert komme og prøve den, hvis det bliver "stilen" Jeg glæder mig voldsomt til at skulle ud og prøve kjoler, men har lovet mig selv, at det først bliver efter 7/1 - som motivation for aflvering af 1. eksamensopgave ud af 5 det halvår..

Anmeld

5. september 2012

piadas

Carina87 skriver:

JA, og det er jo også det. Jeg har altid beundret min mors og synes det var skægt når den blev hevet frem. Men altså... Det er RET mange penge der hænger der og fylder fuldstændig sindsygt meget! Penge vi sagtens kunne bruge nu... 

Ja, det er jo også rigtigt - det er nok bare mig, der er for nostalgisk til at sælge min!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.