Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Anonym trådstarter

I ved godt hvem jeg er (i hvert fald om lidt når I har læst ledetråde) men det er ikke al familie der ved det endnu, derfor anonymitet!

Vores søn er det yngste barn i dette kvartal

Jo jo - så faldt han sørme på knæ i lørdags  Kirken er bestilt, ligeså forsamlingshus, og så tager vi det lige roligt herfra, for vi skal først vies d. 24. august 2013 - på vores 5 års kærestedag!

Måtte lige dele, trods manglende billede af den nye forlovelsesring!

(og manglende svar i tråde for tiden, er startet i praktik fuldtid, det er jo rockerhårdt at være TO der går på arbejde - er I klar over det?! Og man får ikke engang serveret rengøringshjælp eller noget... ?!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

piadas

Weeeeehuuuuuuuuuuuuuuu!

Sejt - endelig!!! KÆMPE TILLYKKEEEEEEEEEEEEE!

Hvor er det fedt for jer! Jeg er så glad på jeres vegne.

Ps.: Så skulle du prøve at være to med fuldtidsjob - og Serdars kan man vel næsten kalde 1½ job med den tid, han er væk...og vi får heller ikke serveret rengøringshjælp!

Anmeld

22. august 2012

JonTri

Wehooo tillykke!!!

Anmeld

23. august 2012

Sofia

TILLYKKE

Hvor er det STORT!

Dejligt med et sommerbryllup.

Ihh jeg bliver lidt misundelig. Skal jeg nogensinde giftes synes jeg det spot hvor DK blev gift er så fint, men det er vidst også dyrt.. (Børkop vandmølle)

Ej hvor jeg glæder mig til at høre om jeres bryllup, fortæl mere.....

Anmeld

23. august 2012

PeruBaby

Tillykke - åhhh, det er så vidunderligt at blive gift. Glæd jer, glæd jer, glæd jer

Anmeld

23. august 2012

Kit

Stort tillykke. Bliver spændende at høre mere om

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Tak alle sammen! VI glæder os også helt vildt!

Sofia: Børkop Vandmølle ER et rigtig fint sted, men vi har valgt et forsamlingshus så vi kan skrue festen sammen fuldstændig som vi gerne vil ifht. mad/musik/udsmykning osv!

Anmeld

26. august 2012

Lilje82

NÆÆÆÆÆÆÆ TILLYKKE  Glæder mig til at se billeder af mor, far og her lækkermås i fint tøj

Anmeld

26. august 2012

Sofia

Anonym skriver:

Tak alle sammen! VI glæder os også helt vildt!

Sofia: Børkop Vandmølle ER et rigtig fint sted, men vi har valgt et forsamlingshus så vi kan skrue festen sammen fuldstændig som vi gerne vil ifht. mad/musik/udsmykning osv!

Det bliver helt sikkert HELT perfekt.

Anmeld

31. august 2012

CA

IIIH!!! Tillykke! Så kom han endelig ned! Hvor dejligt. Glæder mig til at følge med i planlægningen og bagefter høre om den fantastske dag 

By the way, min brudekjole er til salg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.