Anonym skriver:
I ved godt hvem jeg er (i hvert fald om lidt når I har læst ledetråde) men det er ikke al familie der ved det endnu, derfor anonymitet! 
Vores søn er det yngste barn i dette kvartal
Jo jo - så faldt han sørme på knæ i lørdags
Kirken er bestilt, ligeså forsamlingshus, og så tager vi det lige roligt herfra, for vi skal først vies d. 24. august 2013 - på vores 5 års kærestedag!
Måtte lige dele, trods manglende billede af den nye forlovelsesring!
(og manglende svar i tråde for tiden, er startet i praktik fuldtid, det er jo rockerhårdt at være TO der går på arbejde - er I klar over det?! Og man får ikke engang serveret rengøringshjælp eller noget... ?!)
Ihhh - TILLYKKE!!!
Stort tillykke, hvor lyder det bare dejligt 
Bryllupper er bare fantastiske - ikke mindst sit eget... GLÆD DIG 
August - så er der også de bedste chancer for sommervejr, og der er bare noget med sommerbryllupper 

Jeg har selv været noget hårdt hængt op den seneste tid og har heller ikke været for flink til at besøge baby.dk - men nu skal de 90 overarbejdstimer arbejdes af, så mon ikke jeg kan finde en time i ny og næ
Det er ALT for hårdt med 2 x arbejde - og vi har faktisk netop overvejet rengøringshjælpen...
Nå, men endnu engang tillykke - og må jeres dag bare blive fuldstændig som i ønsker... Jeg glæder mig til at høre meget mere og ikke mindst til at se billeder 
Line
Anmeld