Jeg skal giftes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

IIIH!!! Tillykke! Så kom han endelig ned! Hvor dejligt. Glæder mig til at følge med i planlægningen og bagefter høre om den fantastske dag 

By the way, min brudekjole er til salg 

Lad mig seeeee!!! 

Og tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

CA

Anonym skriver:

Lad mig seeeee!!! 

Og tak! 

Den er i mit album herinde og på facebook 

Anmeld

1. september 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Lad mig seeeee!!! 

Og tak! 

Den er sååååå flot! Jeg ville købe den in a heart beat!!

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Den er i mit album herinde og på facebook 

Den er virkelig virkelig smuk!! Men alligevel ikke helt det jeg gerne vil have! Jeg håber du får den solgt, hvis jeg ikke havde nået at få alt for mange forestillinger om, hvordan min kjole skal se ud allerede, så ville jeg også gerne købe den! 

Anmeld

1. september 2012

Mettemus

Anonym skriver:

I ved godt hvem jeg er (i hvert fald om lidt når I har læst ledetråde) men det er ikke al familie der ved det endnu, derfor anonymitet!

Vores søn er det yngste barn i dette kvartal

Jo jo - så faldt han sørme på knæ i lørdags  Kirken er bestilt, ligeså forsamlingshus, og så tager vi det lige roligt herfra, for vi skal først vies d. 24. august 2013 - på vores 5 års kærestedag!

Måtte lige dele, trods manglende billede af den nye forlovelsesring!

(og manglende svar i tråde for tiden, er startet i praktik fuldtid, det er jo rockerhårdt at være TO der går på arbejde - er I klar over det?! Og man får ikke engang serveret rengøringshjælp eller noget... ?!)

Jeg smider lige en ide på bordet:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Anmeld

1. september 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Jeg smider lige en ide på bordet:

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0

Åh jeg græder simpelthen af grin!!! Keep'em coming! 

Anmeld

1. september 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Åh jeg græder simpelthen af grin!!! Keep'em coming! 

Jeg så den første gang da jeg var gravid, og jeg TUDEDE! Syntes simpelthen det var så godt. Historien er noget med, at brudens far er dødsyg, og derfor ikke kan være i kirken, hvorfor de forsøger at lave noget underholdende at sende hjem til ham, når han nu ikke kan føre sin datter op ad gulvet... -agtigt

Anmeld

2. september 2012

Line Højdal

Anonym skriver:

I ved godt hvem jeg er (i hvert fald om lidt når I har læst ledetråde) men det er ikke al familie der ved det endnu, derfor anonymitet!

Vores søn er det yngste barn i dette kvartal

Jo jo - så faldt han sørme på knæ i lørdags  Kirken er bestilt, ligeså forsamlingshus, og så tager vi det lige roligt herfra, for vi skal først vies d. 24. august 2013 - på vores 5 års kærestedag!

Måtte lige dele, trods manglende billede af den nye forlovelsesring!

(og manglende svar i tråde for tiden, er startet i praktik fuldtid, det er jo rockerhårdt at være TO der går på arbejde - er I klar over det?! Og man får ikke engang serveret rengøringshjælp eller noget... ?!)

Ihhh - TILLYKKE!!!

Stort tillykke, hvor lyder det bare dejligt
Bryllupper er bare fantastiske - ikke mindst sit eget... GLÆD DIG

August - så er der også de bedste chancer for sommervejr, og der er bare noget med sommerbryllupper

Jeg har selv været noget hårdt hængt op den seneste tid og har heller ikke været for flink til at besøge baby.dk - men nu skal de 90 overarbejdstimer arbejdes af, så mon ikke jeg kan finde en time i ny og næ  Det er ALT for hårdt med 2 x arbejde - og vi har faktisk netop overvejet rengøringshjælpen...

Nå, men endnu engang tillykke - og må jeres dag bare blive fuldstændig som i ønsker... Jeg glæder mig til at høre meget mere og ikke mindst til at se billeder

Line

Anmeld

4. september 2012

CA

Mettemus skriver:

Den er sååååå flot! Jeg ville købe den in a heart beat!!

Gør det! Og tak

Anmeld

4. september 2012

CA

Anonym skriver:

Den er virkelig virkelig smuk!! Men alligevel ikke helt det jeg gerne vil have! Jeg håber du får den solgt, hvis jeg ikke havde nået at få alt for mange forestillinger om, hvordan min kjole skal se ud allerede, så ville jeg også gerne købe den! 

Man skal have lige den kjole man har i hovedet! Jeg sagde inden jeg så den her: " Jeg skal IKKE have noget med strut og perler". Prøvede en masse, men det var bare DEN! At den så var alt for dyr var en anden sag...  Heldigvis havde jeg mutti med, som selv var blevet snydt for drømmekjolen og spist af med den billgeste til sit bryllup, så hun ville ikke diskutere, om den skulle med hjem NU hænger den så bare og fylder! Og jeg har ofte diskussioner med mig selv om, om den skal gemmes. Mit hjerte siger JA, men min fornuft siger DUMT! Glæder mig til at se den du finder Hvad er du ude i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.