Hvad gør man for at få en fin hvid toiletkumme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

CaWi

Jeg bruger toiletpapir og eddikesyre til det på siderne. Lad det side et par timer og gentag evt hvis det er slemt.
Til det i bunden bruger jeg opvasketabs som får lov at ligge natten over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

LR85

Baby2påvej skriver:

Ja, hvad gør I??

Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.
Hvad er jeres trick???

En opvasketaps ned i, natten over og så skylle. 

Og rengør mit toilet 1-2 gange om ugeb for a undgå det. 

Anmeld

23. august 2012

LR85

Hov, fik ikke læst ordenligt. 

Hvis det er ned a siden, bagpå hvor vandet løber fra når man skyller, je så rengør jeg det med toiletrens 2 gange ugenligt (børster ekstra godt der hvor kalken kommer til at sidde)

Men du må nok bruge en a de andre råd, når det nu er kommet på. 

Anmeld

23. august 2012

H+S Skjolgborg.

første vande ud af wc så godt du nu kan..

klorin i som om det var vandet der var i så lad det stå et til to time ca også skyld det ud med vand så eddike i og lade det stå i ca en time  også til sidste lidt alm wc rent det viker her. i mens gøre jeg huset rent mens døren er lukke derud og vindue åben.

Mvh Henriette

Anmeld

23. august 2012

nusenjo88

Ved ikke om det er blevet skrevet længere oppe men jeg så engang i det der progtam "rent hjem", hvor der var i et hus et toilet der var helt brunt nede i kummen. Så tømte de kummen for vand, lagde noget vat op ad kanterne (der hvor det var brunt/beskidt og så hældte de hele alm. coca cola på og lod det sidde et par timer. Og så var kummen helt ren bagefter. Og det var meget vigtigt at det var COCA COLA den ALMINDELIGE

Anmeld

23. august 2012

B&J

jeg køber sådan en kalk pille til at putte i og putter så noget omkring kanterne ja toilet rens ... også er mit wc en ren 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.