Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pylle3 skriver: Toiletpapir Det folder du et par gange og væder det med cola godt og grundigt og så skal det hænge et døgns tid
Toiletpapir Det folder du et par gange og væder det med cola godt og grundigt og så skal det hænge et døgns tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2påvej skriver: Okay... det lyder vældig interessant
Okay... det lyder vældig interessant
men pas på det er meget giftigt
Baby2påvej skriver: Okay... Godt vi har to toiletter så haha
Okay... Godt vi har to toiletter så haha
Baby2påvej skriver: Hvordan gør du så... bare i kummen uden at trække ud først eller
Hvordan gør du så... bare i kummen uden at trække ud først eller
Det står på flasken
Drysser det ud over hele kummen, så godt jeg nu kan. Lader det side i 15-20 minutter.Skrubber og skyller.Wupti - ren toiletkumme
Baby2påvej skriver: Saltsyre... Er det på flaske ???
Saltsyre... Er det på flaske ???
det er vist også det jeg mener
Silas&Mille skriver: Det står på flasken Drysser det ud over hele kummen, så godt jeg nu kan. Lader det side i 15-20 minutter.Skrubber og skyller.Wupti - ren toiletkumme
Pylle3 skriver: ja eller natten over kan også gøre det Alt efter hvor slemt det er selvfølgelig..
ja eller natten over kan også gøre det Alt efter hvor slemt det er selvfølgelig..
mor2011_ skriver: men pas på det er meget giftigt
Baby2påvej skriver: Ja, hvad gør I??Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.Hvad er jeres trick???
Ja, hvad gør I??Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.Hvad er jeres trick???
Eddike det virker. Hæld det i lad det være lidt og bum Hvidt wc
Baby2påvej skriver: Okay... Jeg er gravid, så måske det er mandse der skal ordne det
Okay... Jeg er gravid, så måske det er mandse der skal ordne det
ja det lyder godt men hvis du ikke rører ved det eller spiser sker der ikke noget men ja sig til manden det skal bare i toiletet par timer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128