Hvad gør man for at få en fin hvid toiletkumme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.766 visninger
45 svar
0 synes godt om
22. august 2012

2babygirls

Ja, hvad gør I??

Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.
Hvad er jeres trick???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

anynom

Baby2påvej skriver:

Ja, hvad gør I??

Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.
Hvad er jeres trick???

Jeg så engang i et eller andet program, at hvis du først "pumper" i toilettet med en børste så det meste af vandet forsvinder, derefter forer kummen med toiletpapir (eller køkkenrulle) og så fylder op med cola så skulle det tage rigtig meget. Jeg har dog ikke afprøvet det, men det så ud til at virke

Anmeld

22. august 2012

Mussen2

Helt nede i hvor vandet er? Er det brunt?
Jeg bruger sjældent cilit bang, men når det drejer sig om det umulige, så findr jeg cilit bang frem

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

JulieWH skriver:

Jeg så engang i et eller andet program, at hvis du først "pumper" i toilettet med en børste så det meste af vandet forsvinder, derefter forer kummen med toiletpapir (eller køkkenrulle) og så fylder op med cola så skulle det tage rigtig meget. Jeg har dog ikke afprøvet det, men det så ud til at virke

Det har min søster også sagt... Har bare ikke prøvet det endnu

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

Mussen2 skriver:

Helt nede i hvor vandet er? Er det brunt?
Jeg bruger sjældent cilit bang, men når det drejer sig om det umulige, så findr jeg cilit bang frem

Nej det er striber der løber ned fra siden, som om der sidder en masse hvor vandet kommer ud af

Anmeld

22. august 2012

mor2011_

du kan købe sådan specielt småkugler kan ikke huske hvad det hedder du smider noget af det i toilettet natten over og så er det bare hvid bagefter du kan købe det i bilka det står på blå flaske at det er til toiletet 

Anmeld

22. august 2012

Mussen2

Baby2påvej skriver:

Nej det er striber der løber ned fra siden, som om der sidder en masse hvor vandet kommer ud af

Mon ikke det er kalk så? Altså Cilit bang findes i så mange variantereog også til wc, de er giga stærkt og effektivt.

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

Mussen2 skriver:

Mon ikke det er kalk så? Altså Cilit bang findes i så mange variantereog også til wc, de er giga stærkt og effektivt.

Det må jeg prøve, for syntes da det er surt med sådan en grim kumme

Anmeld

22. august 2012

2babygirls

mor2011_ skriver:

du kan købe sådan specielt småkugler kan ikke huske hvad det hedder du smider noget af det i toilettet natten over og så er det bare hvid bagefter du kan købe det i bilka det står på blå flaske at det er til toiletet 

Okay... det lyder vældig interessant

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Bruger COLA....

Læg toiletpapir rundt i kanten og nede i toilettet og fuld op med COLA.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.