Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2påvej skriver: Ja, hvad gør I??Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.Hvad er jeres trick???
Ja, hvad gør I??Vores kumme har tillagt sig nogle grimme striber, og lige meget hvad kan jeg ikke få dem væk.Hvad er jeres trick???
JulieWH skriver: Jeg så engang i et eller andet program, at hvis du først "pumper" i toilettet med en børste så det meste af vandet forsvinder, derefter forer kummen med toiletpapir (eller køkkenrulle) og så fylder op med cola så skulle det tage rigtig meget. Jeg har dog ikke afprøvet det, men det så ud til at virke
Jeg så engang i et eller andet program, at hvis du først "pumper" i toilettet med en børste så det meste af vandet forsvinder, derefter forer kummen med toiletpapir (eller køkkenrulle) og så fylder op med cola så skulle det tage rigtig meget. Jeg har dog ikke afprøvet det, men det så ud til at virke
Mussen2 skriver: Helt nede i hvor vandet er? Er det brunt?Jeg bruger sjældent cilit bang, men når det drejer sig om det umulige, så findr jeg cilit bang frem
Helt nede i hvor vandet er? Er det brunt?Jeg bruger sjældent cilit bang, men når det drejer sig om det umulige, så findr jeg cilit bang frem
du kan købe sådan specielt småkugler kan ikke huske hvad det hedder du smider noget af det i toilettet natten over og så er det bare hvid bagefter du kan købe det i bilka det står på blå flaske at det er til toiletet
Baby2påvej skriver: Nej det er striber der løber ned fra siden, som om der sidder en masse hvor vandet kommer ud af
Nej det er striber der løber ned fra siden, som om der sidder en masse hvor vandet kommer ud af
Mussen2 skriver: Mon ikke det er kalk så? Altså Cilit bang findes i så mange variantereog også til wc, de er giga stærkt og effektivt.
Mon ikke det er kalk så? Altså Cilit bang findes i så mange variantereog også til wc, de er giga stærkt og effektivt.
mor2011_ skriver: du kan købe sådan specielt småkugler kan ikke huske hvad det hedder du smider noget af det i toilettet natten over og så er det bare hvid bagefter du kan købe det i bilka det står på blå flaske at det er til toiletet
Bruger COLA....
Læg toiletpapir rundt i kanten og nede i toilettet og fuld op med COLA.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128