Tusind tak for alle jeres indlæg 
Vi har nu i en uges tid kørt med, at tvet for det meste er slukket hele eftermiddagen og det er gået rigtig fint. Så har vi leget ude i haven el.lign. Det er faktisk kun blevet tændt MAX 30 min. om dagen når han har været vågen.
Men har det ligesom mange af jer skriver.
1. Så længe barnet ikke bliver plantet foran det fordi man selv trænger til fred og ro eller fordi man selv er optaget med noget andet - så ser jeg ikke noget problem i det.
2. Hvis det er tegnefilm eller andre børnefilm, der kan lære barnet noget - fx. sprogligt, om farver el.lign. så er det i mine helt tip top MEN: De skal også have lov til at koble af en gang imellem og bare stene og slappe af efter en lang dag i DP eller børnehave. Det ser jeg intet galt i, da de jo også er trætte efter en lang dag. Og i sær efter jeg er startet i praktik igen (læser til sygeplejerske) og han derfor har nogle lange dage i DP (7-15:40) så er han godt brugt når vi kommer hjem og har brug for at være sammen med mig og min mand. Og vii har så sandelig også brug for at være sammen med ham! 
Tusind tak for en god debat 
Anmeld