Fjernsynstid for de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. august 2012

nusenjo88

Hvordan har i det med det?

Tænker i slet ikke over det eller hvordan er "reglerne" ved jer omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

TeamRocket

Vi ser ikke tv Vi har ikke engang tv signal, vi har et gammelt arvet tv og en dvd afspiller så vi kan se en film i ny og næ sammen, men det er sjældent. Når vi er på besøg hos mormor kører tv hele tiden, jeg og mine søskende er praktisk talt opvokset foran et tv og det skal mine børn bare ikke! Vi spiller og leger og læser istedet en masse.

Anmeld

22. august 2012

twinny

Her spiser vi aftensmad ved 17-17.30.

Nogengange ser de Timmy bagefter de har spist aftensmad. Men det er højst et afsnit, så mister de interessen.

Anmeld

22. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg tænder aldrig for fjernsynet når Maja er vågen. Det gør min kæreste så tilgengæld. Nogle gange kan hun godt være helt opslugt af fjernsynet og det er uanset hvad det viser. Andre gange er det ikke så interessant for hende. Men jeg prøver helst at minimere hendes fjernsynskiggeri.

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Her ser Bassen BørneTv kl.06.00 om morgenen inden vi står op... Så hygger han inde i vores seng mens vi liiige får øjne. Han ser gerne Noddy, Olivia osv. Så ser han nogle gange en lille smule kl.16.00-16.30 og ellers ikke rigtig....

Anmeld

22. august 2012

Dinna88

Vi har ikke tv. Så så nemt er det!
Min ekskærestes onkel + kone har heller ikke noget tv, men har tre børn. De "får lov til det samme" dvs. at de ser nyhederne på computeren, og børnene få ligeledes 30 minutter om dagen.Det synes jeg er helt super

Der er jo så de tidlige morgener i weekends, hvor der er dømt afslapning. Der tænker jeg at, når vi får børn, så finder vi noget tegnefilm m.m. online. Ligesom at min kæreste og jeg nu ser en del serier + film på computeren

Anmeld

22. august 2012

(august)

Hej 

Vi har tv og det bliver brugt en del af os, men vores døtre ser ca 15-30 min om dagen inden det senge tid med godnat sang og læsning. 

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

Min datter gider ikke rigtig se TV og vi prøver så vidt muligt også at holde det slukket når hun er hjemme. I weekenden ser vi lidt tegnefilm om morgenen og nyhederne.

Til gengæld får hun lov til at se lidt IPad inden hun skal i seng - så er det gerne Barbapapa eller videoer med babyer hun ser.

Anmeld

22. august 2012

nusenjo88

Tak for jeres biddrag  Herhjemme tror jeg desværre tv'et har taget lidt overhånd. Og det er nok fordi jeg altid har været vant til at have fjernsynet kørende i baggrunden. En MEGA dårlig vane som jeg helt sikkert skal have mig vænnet fra!! Jeg falder også bedst i søvn, hvis fjernsynet er tændt! Men vågner så af det flere gange om natten hvor det irriterer mig MEGET MEGET dårlig vane jeg har fået mig der - I know Og der er ingen tvivl om at jeg ikke ønsker min søn skal få samme dårlige vaner så NU sættes der ind! Slut med tv'et er kørende om dagen. Og SLUT med at jeg skal falde i søvn til det! Aktionen starter i dag!!

Anmeld

22. august 2012

Faith

Vi har ikke nogen regler omkring det. Om eftermiddagen sætter vi tit en dvd på med Byggemand Bob, Teletubbies eller Bamse og kylling, og så ser de måske 10 min og så mister de interessen og finder noget legetøj i stedet. Det er ikke noget vi gør et kæmpe problem ud af, for de justerer det selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.