Av mit hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Troldemommi

uhhh sikke da en røvdag, sender dig en varm tanke og et stort og så håber jeg du snart bliver velsignet med en lille baby

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

AnonymMor

Monica P skriver:

uhhh sikke da en røvdag, sender dig en varm tanke og et stort og så håber jeg du snart bliver velsignet med en lille baby

Monica

mange tak skal du ha

Anmeld

22. august 2012

Annemor...

Nej hvor en øv dag. Håber du alligevel er kommet rimelig igennem den
herfra

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

Annemor... skriver:

Nej hvor en øv dag. Håber du alligevel er kommet rimelig igennem den
herfra

Mange tak 

Anmeld

22. august 2012

Muhmi

Hold da helt op!!

Håber virkelig at du kan se at de kun har sendt dig disse mails og ringet til dig i allerbedste mening... Men det lyder det til at du kan, heldigvis! For hold da op hvor er du da lige blevet mega bombarderet med en kæmpe reminder.. Æv...

Kæmpe  til dig!

Anmeld

22. august 2012

AnonymMor

Muhmi skriver:

Hold da helt op!!

Håber virkelig at du kan se at de kun har sendt dig disse mails og ringet til dig i allerbedste mening... Men det lyder det til at du kan, heldigvis! For hold da op hvor er du da lige blevet mega bombarderet med en kæmpe reminder.. Æv...

Kæmpe  til dig!

Mange tak skal du have 

Ja det er ment godt det hele og de kan selvfølgelig ikke gøre for det det rammer bare hårdt når det sker på en gang det hele

Anmeld

22. august 2012

CamillaSoefelt

Rinepigen skriver:

Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"

Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM

Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....

Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start

Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden

Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale

Av mit hjerte siger jeg bare

Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren  så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang

ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse..  SUK  

Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle

Kæmpe kram og masser af tanker til dig!

Hvor er livet bare uretfærdigt nogen gange!!

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

CamillaSoefelt skriver:

Kæmpe kram og masser af tanker til dig!

Hvor er livet bare uretfærdigt nogen gange!!

ja det er det mange tak

Anmeld

23. august 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"

Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM

Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....

Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start

Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden

Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale

Av mit hjerte siger jeg bare

Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren  så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang

ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse..  SUK  

Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle

puhAsikke en dAG smukke

Anmeld

23. august 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

puhAsikke en dAG smukke

jae  mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.