Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom"
Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM
Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden....
Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start
Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden
Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale
Av mit hjerte siger jeg bare
Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang
ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse.. SUK
Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Ja lige præcis igår d 21/8 var det 2 mdr siden jeg fødte vores lille pige Lily i uge 21+0 pga hjertefejlen "hypoplastisk venstre hjertesyndrom" Og lige præcis igår fik jeg en opringning fra selveste BABYSAM Manden i røret siger : Hej Karina.. først vil jeg sige tillykke med den lille ny der ligenu ligger i din mave, som snart er klar til at komme til verden.... Jeg når ikke at sige noget for han igen udbryder.. Jeg ringer ang den gratis baby pakke du er tilmeldt dig på vores hjemmeside som er klar til afhenting så dig og din baby kan komme bedst mulig fra start Jeg tror lige mit hjerte frøs til is og der gik et par sek før jeg siger.. Jamen det gik galt og jeg fødte en død pige for 8 uger siden Derefter undskylder han mange gange og lægger på... Han kunne selvfølgelig ikke gøre for det.. Slet ikke men hold op hvor jeg fælte jeg blev til sten i den samtale Av mit hjerte siger jeg bare Udover det så fik jeg da os lige besøg af tante rød igår efter samtalen med hjerteknuseren så lad os da bare gnide endnu mere salt i såret på engang ikke nok med det !!! jeg åber min mail i morges og finder en mail fra scanningsklinikken som så venligt skriver.. Så er det ved at være sidste chance for en 3D/4D scanning da du nu runder de 30 uger i graviditeten.. Vi ser frem til at give dig en rigtig god oplevelse.. SUK Nå ville bare ud med lidt frustationer !! God dag til alle
Hold da fast en dag du har haft dig. Du får en til
Puha, sikke en dag du lige har måtte gennemgå..
Er ked af det på dine/jeres vegne og de kan selvfølgelig ikke gøre for det og slet ikke at det hele ramler sammen på 1 dag, men puha hvor er det bare dårligt timet og helt uretfærdigt..
Sender dig en masse kram og tanker selvom det ikke hjælper på den sorg du sidder tilbage med
Øv! Føler med dig
HeXeri skriver: Hold da fast en dag du har haft dig. Du får en til
Mange tak
BabyWish2012 <3 skriver: Puha, sikke en dag du lige har måtte gennemgå.. Er ked af det på dine/jeres vegne og de kan selvfølgelig ikke gøre for det og slet ikke at det hele ramler sammen på 1 dag, men puha hvor er det bare dårligt timet og helt uretfærdigt.. Sender dig en masse kram og tanker selvom det ikke hjælper på den sorg du sidder tilbage med
Mange tak skal du ha Er egentlig ved at være "nogenlunde" ovenpå igen, men det her er måske liiige lidt for meget af det gode... alle de påmindelser om hvad der er sket på en gang er lidt hårdt at få smasket i hovedet
tanja. skriver: Åh så kunne det da vist ikke blive mere lorte dag stort herfra!
Åh så kunne det da vist ikke blive mere lorte dag stort herfra!
Neej det må man sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128